Terug

fraude ?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. T.

Naar: KBC Bank

24/09/2024

Op 17/9 om 7u55 gaat er 403 euro van mijn rekening tvv Sport Actief Mechelen. Ik heb deze storting niet gedaan, mijn kaart, iD zijn in mijn bezit en ik ben thuis. De Kbc kaart wordt enkel door mezelf gebruikt. Ik ken sport actief Mechelen niet. Ik dien klacht in op maandagmorgen 23/9 (dan pas de betaling gezien) hang 2 uur aan de lijn met verschillende mensen van KBC, doe ...tig keer mijn verhaal, ze maken een dossier op. Vandaag tel van KBC : mevr. jij hebt online cosmetica gekocht bij MAC voor 403 euro. Echt Niet !!! lijn wordt verbroken. ik bel mijn kantoor, zij belt naar hoofdkantoor. Later zegt ze : dat van die cosmetica is niet waar. Maar jij hebt die ochtend, 17/9 betaalt via een QR code 403 euro. Ik heb dit echt niet gedaan !!! maar kbc zegt van wel. Op de betaling van 403 euro stond gisteren als bestemming : Sport actief Mechelen, vandaag staat er AGB MAC Mechelen. ( ???) waarom is dat veranderd ? Mevr van mijn kantoor zegt ook dat er niks aan te doen is en dat het dossier met deze gesloten is. Ik heb never 403 euro betaald aan niemand, maar ik ben wel de verliezer. Ik bel naar AGB MAC Mechelen, en de bediende aldaar zegt :ik zal het nakijken want we hebben verschillende rekeningen. ik hoop dat ze het vindt, mijn zogezegde betaling en dat ze bereid is van het terug te betalen want ik ben niet sportief en helemaal al niet van plan om in Mechelen gaan te zwemmen of iets dergelijks. Ik ben van Herselt (en niet sportief). Maar KBC, wat vallen die tegen... ze spreken van fraude, het komt zoveel voor mevrouw, maar leggen het probleem volledig bij mij, zij hebben er blijkbaar niks mee te maken, terwijl ik als slachtoffer echt in de kou sta, want wie trekt het zich aan ? Integendeel, ik krijg het gevoel dat ik een fout heb gemaakt en ik heb niks gedaan, niks... ik zat op dat moment aan mijn ontbijt. Ik heb de ontvanger van het geld gebeld en ik hoop op die manier het geld terug te krijgen. KBC had ik dan niet nodig, ze doen ook niks, ze openen een dossier en de volgende dag bellen ze om te zeggen dat jij een fout maakte, die je niet maakte maar soit, dossier is terug gesloten. De bank als dienstverlener. Ik sluit er de rekening, zoveel is zeker. Ik vertrouw ze niet . Wat kan ik doen als die mevrouw in Mechelen het geld toch niet heeft ontvangen ? Vriendelijke groet, Maria Thijs 0472802876

Berichten (1)

KBC Bank

Naar: M. T.

25/09/2024

Confidential Geachte, We ontvingen onderstaande mail van 24 september 2024 met de klacht van mevrouw Thys. KBC- klachtenmanagement zal de klacht onderzoeken en mevrouw een antwoord bezorgen. We vertrouwen er op u hiermee van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten, Team Klachtenmanagement Tel. 016 43 25 94 klachten@kbc.be KBC Bank NV, Klachtenmanagement (LEUbrust - PCS) Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: Tuesday, 24 September 2024 19:00 Aan: KBC Bank Verzekering klachtenmanagement klachten@kbc.be Onderwerp: fraude ? ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ The real sender of this external email is bounces+5842222-7dee-klachten=kbc.be@notify.test-aankoop.be Disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform