Terug

Foutmelding warmtepomp

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Bulex

15/01/2024

Ik heb sinds 20/10/2023 een error op mijn warmtepomp. Hiervoor heb ik gemaild naar Easykit, die gingen mij in contact brengen met hen. Hier heb ik een bevestigingsmail van gekregen. Na 2 weken hoor is nog niets. Dus ik bel zelf. Dan krijg ik te horen van bulex dat ze van niets af weten, terwijl ik wel een mail heb gekregen van hen. In die mail stond ik in Cc, het was een mail met mijn gegeven en informatie wat het probleem was en met welk toestel. Dus dan maar alles opnieuw gedaan, ze stelden de vragen aan mij, die letterlijk al in de mail stonden. Dan vroegen ze aan mij wat het probleem precies was. Dan zei ik : error F820. Waar zei op antwoorden. Ah had dat eerder gezegd dat is een probleem dat we telefonisch kunnen verhelpen, maar ik zal je moeten doorverbinden naar afdeling wisselstukken. Dan terug 20min gewacht om dan te horen te krijgen dat ik daar thuis voor moet zijn ( logisch ergens) en ik dus een andere keer moet terug bellen. Dit heb ik dus de dag erna gedaan, als ik thuis was. Maar dan bleek dit toch niet telefonisch opgelost te kunnen worden. Het was een wisselstuk dat moest veranderd worden fysiek. Maar dat hadden ze toen nog niet. Ze gingen mij opbellen om een afspraak te maken om langs te komen. Ik heb dan 2 weken gewacht op hun telefoon, die niet kwam. Dan was het vakantie en ik had nog niets ontvangen. Een week na de vakantie ben ik terug beginnen bellen. Het eerste telefoontje ben ik niet geholpen. Dan de dag erna hebben ze een afspraak gemaakt voor mij want, 15/01 komen de wisselstukken terug binnen. Dus ik zei zo snel mogelijk aub. Dus 16/01 gingen ze komen, zonet belde ik op te vragen of ze in de voormiddag of namiddag gingen komen. Wat blijkt dat ze de afspraak niet hebben ingepland. Ze hebben die wel genoteerd maar niet ingepland. Dus de beste oplossing volgens hen is nog eens terug bellen morgen net na 8u30( wanneer iedere werkmens moet beginnen met werken) want dan kan ze mij inplannen voor een afspraak. Ondertussen zijn we 2 en halve maand verder, uren aan de telefoon gehangen. En nog steeds geen datum wanneer ze zouden komen. Ik heb screenshots van mijn belgeschiedenis met hen, en van hun mails. Het is mij beetje beu aan het worden.

Berichten (1)

Bulex

Naar: S. V.

15/01/2024

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform