Terug

Foutieveherinneringskosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Mega

26/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 29 juni 2024 werd mij door Mega Telco toegezegd de herinneringskosten op onderstaande factuur te annuleren wegens een dienstverleningsgebrek van een partner van Mega Telco waardoor ik 6 dagen geen beschikking had over mijn telefoon, omdat 4G niet beschikbaar was. Voor mij als alleenstaande hulpbehoevende vrouw is dit een gevaarlijke situatie geweest want ik kon geen hulpverleners bereiken. Tor nu toe is er door Mega Telco geen actie ondernomen. Daarom verzoek ik u zo vlug mogelijk deze kosten te laten annuleren ondanks dat ik ze betaald heb op 26/7 om zeker geen nieuwe onderbreking te riskeren. Ook de CN werd tot nu toe niet uitbetaald alhoewel de vervaldag 2 juli 2024 was. Met vriendelijke groeten, Annemie Cnops Bijlage: - Kopie factuur en CN - mail van Mega Telco zelf

Berichten (1)

Mega

Naar: A. C.

30/07/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste mevrouw Cnops,Referentie: @@REF_ID@b079625f8cb42ce113@REF_ID@@Bedankt voor het gesprek.Zoals besproken, werd binnen aanrekening 1023002252 jou een herinneringskost en ingebrekestelling aangerekend van elk 10.00 euro. Hierdoor volgde deze voor een te betalen bedrag van 31.00 euro.Binnen aanrekening 2023000129 werd er 20.00 euro in mindering gebracht. Dit verrekend met je abonnementskost van 11.00 euro, maakt dat je binnen deze aanrekening 9.00 euro terugbetaald krijgt. De totale kost van beide aanrekeningen wordt hierdoor 22.00 euro, oftewel 2 maal je abonnementskost.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen of jouw online klantenzone myMegabezoeken.Met vriendelijke groeten,BenjaminTeam Mega✉ info@mega.be☎ 016 79 57 02 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsBlijf verbonden voor een betere service! Onek onze online klantenzone om eenvoudig jouw abonnement te beheren, jouw verbruik op te volgen en te genieten van exclusieve aanbiedingen. Bezoek myMega voor een optimale klantbeleving.Hulp nodig? Neem contact met ons op via de contactform/hulp-en-contact of via chat op onzewebsite.Jouw tevredenheid is onze prioriteit!De bescherming van je persoonlijke gegevens is erg belangrijk voor ons: zie ons privacybeleid hier. Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[VXRX19-47RDL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform