Ik heb 2 kaartjes besteld voor het Pink concert in Brussel op 14 juli 2024. Als ik echter naar de bestelling kijk, zijn het geen 2 zitplaatsen naast elkaar. Deze zijn mijlenver van elkaar. Toen ik de tickets boekte, waren het 2 zitplaatsen naast elkaar. Hier ben ik 200% zeker van. Wel werkte de website toen (24/11/2023) niet goed, waarschijnlijk wegens de grote volkstoeloop. De tickets zijn trouwens een geschenk voor mijn vrouw haar verjaardag. Dan gaan we toch niet mijlenver uit elkaar zitten...Ik vraag een volledige annulatie van deze tickets indien geen 2 zitplaatsen naast elkaar voorzien kunnen worden. Ik heb reeds diverse contacten gehad met Ticketmaster (via mail), maar zonder enig resultaat. Ticketmaster heeft geen telefonische klantendienst zodat er enkel gecommuniceerd kan worden via mail. En hier krijg ik geen antwoord of een nutteloos antwoord.Zeer spijtig te horen dat zo’n groot bedrijf op dergelijke manieren met klachten om gaat…