Terug

Foutieve voorschotbedragen bij eindafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: Engie

19/07/2023

Beste,Ik heb op 13 mei mijn slotfactuur 709 451 193 668 ontvangen voor mijn vorige woonst. De vermelde voorschotbedragen die opgenomen zijn in deze slotfactuur stemmen niet overeen met de werkelijk betaalde voorschotten.Ik zou bijgevolg graag een nieuwe slotfactuur willen ontvangen, die rekening houdt met de correcte voorschotbedragen.Ter info, op 24 mei heb ik dit al aangeklaagd via mail aan Engie, maar zonder enige reactie.

Berichten (7)

Engie

Naar: E. M.

20/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

E. M.

Naar: Engie

06/08/2023

Beste,Hebben jullie al een update over de verkeerde afrekening?Ik verwacht een concrete en gepaste actie. Op 24 mei is deze fout gemeld en na meer dan 2 maanden nog geen enkele reactie van jullie mogen ontvangen .

E. M.

Naar: Engie

06/08/2023

Beste,Hebben jullie al een update over de verkeerde afrekening?Ik verwacht een concrete en gepaste actie. Op 24 mei is deze fout gemeld en na meer dan 2 maanden nog geen enkele reactie van jullie mogen ontvangen .

E. M.

Naar: Engie

23/08/2023

Beste,Na een maand heb ik nog geen terugkoppeling van jullie ontvangen. Graag ontvang ik een update langs jullie kant.Met vriendelijke groetenEline

E. M.

Naar: Engie

23/08/2023

Beste,Na een maand heb ik nog geen terugkoppeling van jullie ontvangen. Graag ontvang ik een update langs jullie kant.Met vriendelijke groetenEline

E. M.

Naar: Engie

19/09/2023

Beste,Ik zou het ten zeerste appreciëren dat jullie terugkoppeling bezorgen.2 maanden na indiening heb ik nog geen enkele communicatie mogen ontvangen.Graag een gepaste actie voor de te hoge eindafrekening.

Engie

Naar: E. M.

17/10/2023

Geachte,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform