------------------------------------
Martijn v L. (CS Global)
24 feb 2025 10:01 CET
@@REF_ID@e28c6af9b4c7611bb4@REF_ID@@
Geachte Juridische Adviesdienst,
zou u de email die is ontvangen van GotoGate opnieuw kunnen versturen, maar dan als een screenshot en het liefst in .jpg formaat? .
Hetzelfde voor Contact Gotogate 1 juli 2024.eml alswel de vraag die gesteld was via chat zodat de reactie kan worden beoordeeld (Om te zien of Noben inderdaad aangegeven heeft dat de airline heeft bevestigd dat de vlucht was geanuleerd na eerdere berichtgeving).
Zoals eerder vermeld (op 18-10-2024) is er wel degelijk contact gezocht met GotoGate aangaande deze claim en zij hebben aangegeven dat de vlucht als actief werd getoond op de website van de luchtvaartmaatschappij, dus dit is wel degelijk 'uitgezocht' en een incorrecte assumptie van uw kant.
Aangaande de eerdere contactmomenten lijkt het erop dat er miscommunicatie is geweest tussen Noben en Gotogate.
Verder dien ik u erop te wijzen dat Gotogate verzocht heeft om contact op te nemen met de airline en daar te checken wat de status van de vlucht was. Zij hebben hierop aangegevn dat de vlucht was geanuleerd wat door de airline niet correct is gecommuniceerd naar Gotogate.
Hoewel ik van mening ben dat onze dienst niet is tekortgeschoten en de verantwoordelijkheid bij de airline ligt, wil ik graag het volgende voorstellen:
Zodra wij de twee/drie gevraagde documenten ontvangen, waarmee wij de klacht verder kunnen onderzoeken, zal ik ervoor zorg dragen dat een bedrag van 263.78EUR zal worden vergoed (cash of credit) aan Noben.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [Y3YRLR-0LDM2]