Beste, mijn vrouw en ik kochten op 1/7/2023 een Rowenta Robotstofzuiger type Xplorer Serie 95 RR 7975 WH, bij Vanden Borre te Bredabaan 974, 2170 Antwerpen. Er werd ons gezegd door de verkoper dat er op dit toestel een cashback actie was op het moment van aankoop, van €150. Deze zou via de site van Rowenta lopen. Hierdoor hebben wij besloten dit toestel aan te schaffen. Toen ik echter diezelfde avond de cashback actie probeerde op te zoeken op de site van Rowenta vond ik geen cashback actie voor de periode waarin wij het toestel kochten. Wel vond ik een actie die tot en met 30/6/2023 liep. Een dag voor onze aankoop dus. En dit terwijl er op het etiket in de winkel duidelijk vermeld stond van 1/7/2023 tot en met 13/8/2023. En zo werd het ook door de verkoper meegedeeld. Ik ben hiermee terug naar het filiaal geweest maar daar zeiden ze dat de fout bij Rowenta lag en dat zij dit ons wel zouden vergoeden als we het toch onder hun cashback actie zouden ingeven, iets wat natuurlijk niet lukt. Na contact met Rowenta opgenomen te hebben zeiden ze mij dat de periode vermeld op het etiket niet overeen kwam met de cashback actie die zij hadden lopen. Wat ook wel frapant was, was dat op maandag 3/7/2023 plots de etiketten in de winkel allemaal aangepast waren. En dus geen vermelding meer hadden van een cashback actie. Dezelfde verkoper die ons op de actie wees en deze aanprees als een super goeie deal wist plots ook niets meer van deze actie... Gelukkig heb ik een foto van het orginele etiket waarop de actie en de looptijd nog wel vermeld staan. Ik ben ondertussen al 2 maal in het filiaal geweest en wordt telkens wandelen gestuurd. Dit ruikt volgens mij naar fraude en verkooptrucken door Vanden Borre. Ik zou graag hebben dat zij hun fout rechtzetten. MvgTD