Terug

Foutieve vermelding cashback actie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: VANDEN BORRE

17/07/2023

Beste, mijn vrouw en ik kochten op 1/7/2023 een Rowenta Robotstofzuiger type Xplorer Serie 95 RR 7975 WH, bij Vanden Borre te Bredabaan 974, 2170 Antwerpen. Er werd ons gezegd door de verkoper dat er op dit toestel een cashback actie was op het moment van aankoop, van €150. Deze zou via de site van Rowenta lopen. Hierdoor hebben wij besloten dit toestel aan te schaffen. Toen ik echter diezelfde avond de cashback actie probeerde op te zoeken op de site van Rowenta vond ik geen cashback actie voor de periode waarin wij het toestel kochten. Wel vond ik een actie die tot en met 30/6/2023 liep. Een dag voor onze aankoop dus. En dit terwijl er op het etiket in de winkel duidelijk vermeld stond van 1/7/2023 tot en met 13/8/2023. En zo werd het ook door de verkoper meegedeeld. Ik ben hiermee terug naar het filiaal geweest maar daar zeiden ze dat de fout bij Rowenta lag en dat zij dit ons wel zouden vergoeden als we het toch onder hun cashback actie zouden ingeven, iets wat natuurlijk niet lukt. Na contact met Rowenta opgenomen te hebben zeiden ze mij dat de periode vermeld op het etiket niet overeen kwam met de cashback actie die zij hadden lopen. Wat ook wel frapant was, was dat op maandag 3/7/2023 plots de etiketten in de winkel allemaal aangepast waren. En dus geen vermelding meer hadden van een cashback actie. Dezelfde verkoper die ons op de actie wees en deze aanprees als een super goeie deal wist plots ook niets meer van deze actie... Gelukkig heb ik een foto van het orginele etiket waarop de actie en de looptijd nog wel vermeld staan. Ik ben ondertussen al 2 maal in het filiaal geweest en wordt telkens wandelen gestuurd. Dit ruikt volgens mij naar fraude en verkooptrucken door Vanden Borre. Ik zou graag hebben dat zij hun fout rechtzetten. MvgTD

Berichten (4)

T. D.

Naar: VANDEN BORRE

18/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

VANDEN BORRE

Naar: T. D.

18/07/2023

Beste,Er gebeurde helaas een fout bij de vermelding van deze actie. De cashback was inderdaad geldig voor aankopen tot 30/06 helaas werd het etiket in onze winkel niet tijdig verwijderd.Om onze fout recht te zetten, zullen wij het beloofde bedrag van 150 euro vergoeden.Gelieve mij hiervoor je rekeningnummer nog te laten weten.Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

T. D.

Naar: VANDEN BORRE

18/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

VANDEN BORRE

Naar: T. D.

19/07/2023

Beste,Ik doe het nodige voor de terugbetaling en je kan het bedrag binnen de 10 dagen op je rekening verwachten.Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform