Beste,Er is in juni een onderhoud op mijn bulexketel gebeurd met een foutief advies en onvolledig rapport:- Op 02/06/2023 is uw technieker langsgekomen om een onderhoud aan mijn Bulex ketel te verrichten - Er werd me door uw technieker verteld dat de gemeten waardes niet ok waren en dat er een stuk vervangen diende te worden. Uiteindelijk zou ik volgens hem beter af zijn om direct een nieuw toestel te laten installeren en hiervoor bezorgde hij mij het telefoonnummer van iemand die hij kende.- Toen ik nadien het verslag kreeg, was dit onvolledig en vond ik niet de opmerkingen terug die hij gemaakt had. Nergens op het verslag stond een goed- of afkeuring van het toestel- Ik heb na telefonisch contact met jullie klantendienst het e-mailadres doorgekregen van jullie klachtendienst. Via deze weg heb ik een klacht ingediend op 02/06/2023 en vervolgens een reminder gestuurd op 13/06/2023. Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie, buiten de standaard bevestigingsmails dat de klacht ontvangen is en hier zo snel mogelijk mee aan de slag gegaan wordt- Ik heb daarom een nieuw onderhoud laten uitvoeren door een loodgieter op 17/07/2023, waaruit bleek dat het initiële onderhoud niet was uitgevoerd. Overal was nog er nog vuil aanwezig was, uitlaat zat vol met stof. Dit is niet nagekeken en niet gereinigd, het lijkt er dus sterk op dat jullie enkel een meting hebben uitgevoerd.- Het is niet de eerste keer dat er zaken beweerd worden fout te zijn met de ketel waar bij een volgend onderhoud dan zelfs geen opmerking over wordt gemaakt en ook niets van terug te vinden is in het verslag. En dit ook telkens met een verwijzing naar een voornaam met een telefoonnummer of een lokale winkel. Ik begin me dus sterk af te vragen wat voor handeltje er gedreven wordt op basis van foutieve informatie, want ik kan me niet inbeelden dat ik de enige ben die hieraan onderworpen wordt. En stel me dan ook de vraag hoeveel toestellen er vervangen worden op basis van deze foute informatie en mensen onnodig op kosten jagen. Ik vraag dan ook de onmiddellijke terugbetaling van mijn onderhoud voor het bedrag van 142.02 EUR, aangezien het onderhoud niet correct is uitgevoerd, het verslag onvolledig was en er me werd voorgelogen over de toestand van de ketel. Alsook me op de hoogte te houden van het verloop van de behandeling van mijn klacht.