Terug

Foutieve vaststelling en onvolledig rapport

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. W.

Naar: Bulex

17/08/2023

Beste,Er is in juni een onderhoud op mijn bulexketel gebeurd met een foutief advies en onvolledig rapport:- Op 02/06/2023 is uw technieker langsgekomen om een onderhoud aan mijn Bulex ketel te verrichten - Er werd me door uw technieker verteld dat de gemeten waardes niet ok waren en dat er een stuk vervangen diende te worden. Uiteindelijk zou ik volgens hem beter af zijn om direct een nieuw toestel te laten installeren en hiervoor bezorgde hij mij het telefoonnummer van iemand die hij kende.- Toen ik nadien het verslag kreeg, was dit onvolledig en vond ik niet de opmerkingen terug die hij gemaakt had. Nergens op het verslag stond een goed- of afkeuring van het toestel- Ik heb na telefonisch contact met jullie klantendienst het e-mailadres doorgekregen van jullie klachtendienst. Via deze weg heb ik een klacht ingediend op 02/06/2023 en vervolgens een reminder gestuurd op 13/06/2023. Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie, buiten de standaard bevestigingsmails dat de klacht ontvangen is en hier zo snel mogelijk mee aan de slag gegaan wordt- Ik heb daarom een nieuw onderhoud laten uitvoeren door een loodgieter op 17/07/2023, waaruit bleek dat het initiële onderhoud niet was uitgevoerd. Overal was nog er nog vuil aanwezig was, uitlaat zat vol met stof. Dit is niet nagekeken en niet gereinigd, het lijkt er dus sterk op dat jullie enkel een meting hebben uitgevoerd.- Het is niet de eerste keer dat er zaken beweerd worden fout te zijn met de ketel waar bij een volgend onderhoud dan zelfs geen opmerking over wordt gemaakt en ook niets van terug te vinden is in het verslag. En dit ook telkens met een verwijzing naar een voornaam met een telefoonnummer of een lokale winkel. Ik begin me dus sterk af te vragen wat voor handeltje er gedreven wordt op basis van foutieve informatie, want ik kan me niet inbeelden dat ik de enige ben die hieraan onderworpen wordt. En stel me dan ook de vraag hoeveel toestellen er vervangen worden op basis van deze foute informatie en mensen onnodig op kosten jagen. Ik vraag dan ook de onmiddellijke terugbetaling van mijn onderhoud voor het bedrag van 142.02 EUR, aangezien het onderhoud niet correct is uitgevoerd, het verslag onvolledig was en er me werd voorgelogen over de toestand van de ketel. Alsook me op de hoogte te houden van het verloop van de behandeling van mijn klacht.

Berichten (2)

Bulex

Naar: T. W.

17/08/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,

Bulex

Naar: T. W.

17/08/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform