Terug

foutieve slotfactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: OCTA+

08/04/2022

Beste meneer Fagot,Ik heb uw eindafrekening (factuurnr 17316383) goed ontvangen maar er is volgens mij een foutje in geslopen.U rekent me 61,98 euro (+21% BTW) aan van 01/02/2022 - 31/01/2023 (energiekost vaste vergoeding). Waarom moet ik dit voor een heel jaar betalen terwijl ik vanaf 01/03/2022 klant ben bij een andere leverancier? Volgens mij moet ik hiervoor dus 4,75 euro betalen. U zou dus een bedrag van 69,25 euro op mijn factuur in mindering moeten brengen.Kan u me een creditnota en een correcte factuur bezorgen?Met vriendelijke groeten,Karen Schouppe

Berichten (1)

OCTA+

Naar: K. S.

13/04/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform