Terug

Foutieve reclame/aanbiending

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. J.

Naar: LIDL BELGIUM

26/02/2024

Beste, op 23/02 bestelde ik een 2 in 1 glijbaan voor mijn zoontje. Op 26/02 werd deze geleverd, maar zonder de voeten waarmee deze afgebeeld stond op de website.Na telefonisch contact, blijkt dat Lidl een fout heeft gemaakt en de voeten er bij te kopen zijn voor 59,90 euro.Op de website werd deze reeds aangepast, ze geven hun fout toe, maar ze weigeren de poten kosteloos toe te sturen. Waar ze dus wel reclame voor maakten. Ondertussen werd de site aangepast en is dit duidelijk gecommuniceerd.

Berichten (2)

LIDL BELGIUM

Naar: A. J.

26/02/2024

26 februari 2024 Referentienummer: 99029186 Beste Jaimy, Hartelijk dank voor je melding i.v.m. dit artikel.Naast de afbeelding wordt vermeld dat de klimdriekhoek apart verkrijgbaar is. Bij de beschrijving van het artikel staat dat deze combineerbaar is met de klimdriehoek (poten) en klimtrapeze van Playtive. Klimladder en glijbaan 2-in-1 Playtive Lidl.beDeze klimdriekhoek kan je indien gewenst apart bestellen. Klimdriehoek Playtive online kopen op Lidl.beIndien er nog vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze klantendienst.Een fijne dag gewenst en tot binnenkort op onze webshop! Met vriendelijke groeten, Nathalie G. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Stiftung Co. KG, Stiftsbergstrase 1, 7417 Neckarsulm opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.

A. J.

Naar: LIDL BELGIUM

26/02/2024

Dit werd ACHTERAF aangepast, dit stond niet op het product toen deze besteld werd.Pure oplichting dus, mij zien ze nooit meer bij een Lidl, keuze genoeg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform