Op 2/11/2021 zijn we bij Ixina langsgeweest voor een offerte voor een keuken, de persoon die ons keuken toen ontwierp was VERSPORTEN Kiani, op dat moment waren we nog niet gestart met bouwen maar hebben we wel akkoord gesloten om de keuken te bestellen. Alles werd meermaals overlopen en besproken, kasten, toestellen oa ook de frigo, we gaven toen duidelijk mee welke frigo (amerikaans model) we wouden aankopen.Op 20/12 gaan we terug langs bij Ixina om te zeggen dat de keuken binnenkort kan geplaats worden want de voorziene werken van de plakker was januari 2022. Toen vernamen we dat Kiani weg was bij Ixina en werd ons dossier overgenomen door DE SMET Tibo. Ook met Tibo hebben we alles meermaals goed overlopen en duidelijk gezegd wat onze wensen waren.Op 28-29 maart 2023 zijn ze keukenplaatsers onze keuken komen installeren, wat er vanaf dan mis was:- De tafelpoot (die ook op de tekening die bij de offerte zit te zien is) werd niet mee besteld, blijkbaar was deze vergeten mee bestellen.- Er werd een plint met rooster besteld om te plaatsen onder de kast van de kookplaat omdat de dampkap in de kookplaat zit, deze werd niet geplaatst, er werd een gewone plint geplaatst.- Het kookvuur werd niet aangesloten door de plaatsers omdat er geen neusdoos aanwezig was, wat ons niet verteld werd om te voorzien, maar mochten de plaatsers er toen achter gevraagd hebben hadden we het hen kunnen geven want we hadden dit liggen.- De flexibel van de afloop van de vaatwasser zat klem tussen de kast en de muur.- De kasten die voorzien waren boven de frigo waren te hoog- De indeling van 2 grote kasten klopten niet met wat er gevraagd werd. Er werd gevraagd om in één grote kast 4 schuiven te voorzien en in plaats daarvan hebben ze in 2 kasten elk 2 schuiven gestoken.- Er was ook een pivotdeur besteld, deze was niet meegeleverd ondanks dat de opmeter deze wel al had opgemeten.- De plinten boven de kasten werden niet geplaatst.- Het front van de vaatwasser is beschadigd.- Het stopcontact dat voorzien werd in de steen van het kookeiland is niet comform (werd meegedeeld door de keurder)Ik heb direct contact opgenomen met ons dossierbeheerder (Tibo) om al deze punten te melden.Tibo gaf aan dat hij de zaken ging doorgeven aan zijn baas – BATJOENS Thomas en sindsdien is het een heen-en weer spelletje.Thomas steekt de schuld op ons dat de kasten boven de frigo te hoog zijn omdat wij niet de juiste maat van de frigo hebben doorgegeven, ze zeggen dat er geen maten werden doorgegeven. Op basis van wat hebben zij dan de maat van de kasten bepaald? Als we vragen om nieuwe kasten krijgen we een offerte doorgestuurd om nieuwe te kopen, ondanks dit niet onze schuld is. De kookplaat, flexibel vaatwasser wouden ze niet komen in orde brengen – hebben we zelf op eigen risico moeten doen.Het stopcontact gaan ze vernieuwen maar wij mogen nu wel een nieuwe keuring betalen, terwijl dit niet onze fout is.We zijn 2 maanden later van de dag van plaatsing en we hebben nog steeds niets gehoord over de datum waarop ze alles gaan komen afwerken, onder andere de pivotdeur.De keuken is volledig betaald maar zeker nog niet volledig afgewerkt.Elk contact is moeilijk te maken met Tibo, heel moeilijk bereikbaar, worden vaak afgewimpeld, blijven wachten op nieuws van de planning. In bijlage zend ik u de bestelbon, de facturen en de mails mee.Wij zijn heel moe van dit spelletje, wij willen gewoon waarvoor we betaald hebben.