Terug

foutieve meterstanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: FLUVIUS

22/12/2023

Fluvius gaf na het vervangen van de teller incorrecte meterstanden door.vanaf begin 2021 ben ik verhuisd en stond de woning leeg tot ruim 2022 Ik had dit aan eneco doorgegeven dat de woning leeg stond, en heb zodoende ook de automatische zekering van de teller uitgezet om geen verbruik te hebben gezien er ook niets in de woning was.Echter beweerd Fluvius dat ik (als aleenstaande) tussen 06/11/20 - 13/12/21 een verbruik van 12.597,00 kWh had. en voor 2022 11.183,446kWHDit voor een woning waar niemand in woonde.Bijgevolg moeten deze bedragen serieus worden aangepast, met voor periode 2021 een verbruik van 0 en minstens 3/4 van het verbruik voor 2022 om correct te zijn

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: N. M.

18/01/2024

Dag meneer Maesfrancx,Ik heb uw klacht goed ontvangen.Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.Het is zo dat er een defect op uw meter werd vastgesteld, de telwerken draaiden door.Wij hebben dan een herberekening uitgevoerd op basis van uw huidig verbruik.U geeft mee dat de woning leegstond, heeft u hier bewijzen van?Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform