Terug

Foutieve meterstanden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: FLUVIUS

25/10/2023

BesteVerleden week werden onze meters vervangen door digitale meters. Ondertussen hebben wij de afrekening hieraan gekoppeld ontvangen.Bij nazicht blijken hier foutieve meterstanden gebruikt te zijn. Zo dat wij volgens deze afrekening een opleg moeten betalen.Meterstand elektriciteit volgens factuur:Begin stand 994.515Eindstand 994.127Meterstand elektriciteit bij vervanging:Eind stand 994.127kWhVerschil van -388kWhMeterstand gas volgens factuur:Begin stand 17992m3Eind stand 19.221 m3Meterstand gas doorgegeven op 1 nov 2022 via Fluvius zie bevestiging hieronderBegin stand 20.636m3Eindstand 19.221m3Wat een negatief saldo tot resultaat zou moeten hebben van -1.415M3.Dus in feite werd een heel jaar maandelijks teveel betaald en zouden we moeten terug gestort krijgen in plaats van te betalen door leverancier Luminus. Dit kan enkel met de correcte meterstanden. Deze werden ons bevestigd door Fluvius op 1 november 2022.Dus graag een rechtzetting hiervoor naar onze leverancier Luminus en uiteraard ook naar ons thuisadres Braakstraat 12, 9130 Verrebroek.Alvast bedankt voor uw opvolging!Christel Smet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform