Terug

Foutieve meterstanden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: FLUVIUS

11/10/2020

Beste,We hebben een probleem met luminus door jullie foutief ingeschatte meterstanden.We betaalden maandelijks €65 en gingen rond de €600 terugtrekken. Nu plots is de factuur verhoogd naar €261 en moeten we nog €2244,44 opleggen.Dit is dus echt niet haalbaar omdat we ook altijd deftig onze facturen betaalden en onze meterstanden doorgaven.Dus zegt luminus dat jullie ons verbruik verkeerd hebben ingeschat.Dus door jullie fouten moeten wij nu boeten!

Berichten (14)

FLUVIUS

Naar: J. C.

12/10/2020

Geachte heer CazalleDag JeremyWe hebben je klacht ontvangen en willen deze snel en correct opvolgen.MAAR. nergens in je klacht staat er een EAN-nummer noch een verbruiksadres vermeld waardoor we niet gericht kunnen handelen.Mag ik je vragen om ons deze gegevens te bezorgen aub.Van zodra we deze gegevens ontvangen kunnen wij je klacht registreren en afhandelen via de juiste dienst!Steeds tot je dienst!Fijne dag verder....maar nog meer: houd het veilig, in alle rust en geef rekenschap aan de belangen van de algemene gezondheid voor jezelf, je dierbaren en je omgeving!Cindy EyckmansKlachtencommissieKlantendienst - Actieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melleklachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

J. C.

Naar: FLUVIUS

12/10/2020

Adres is Stationsstraat 111 in herne 1540

FLUVIUS

Naar: J. C.

12/10/2020

Geachte heer CazallaDag JeremyDankuwel voor deze informatie!Bij het controleren van dit adres lijkt het of er al een eerdere klacht opgesteld werd dd.02/10/2020 op naam van Gerthy Jacobs.Mag ik de klacht op jouw naam via Test-Aankoop al dan niet linken aan de reeds bestaande klacht via Mevr.Jacobs via de Fluvius Website?Dankuwel voor de verduidelijking.Fijne dag verder....maar nog meer: houd het veilig, in alle rust en geef rekenschap aan de belangen van de algemene gezondheid voor jezelf, je dierbaren en je omgeving!Cindy EyckmansKlachtencommissieKlantendienst - Actieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melleklachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

J. C.

Naar: FLUVIUS

12/10/2020

Ja, dit mag gelinkt worden aangezien er met de eerste klacht booit iets deftig gedaan is.

FLUVIUS

Naar: J. C.

12/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

J. C.

Naar: FLUVIUS

12/10/2020

Beste,Bij deze al onze eindafrekeningen.

FLUVIUS

Naar: J. C.

12/10/2020

Geachte heer CazalleDag JeremyIk neem deze bijlages mee in mijn analyse.Nog een laatste vraag: kunnen jullie mij een kopie bezorgen van de foto waarnaar verwezen wordt in de eerste klacht. Deze kan ik helaas toch niet terugvinden!Dankuwel!Fijne dag verder....maar nog meer: houd het veilig, in alle rust en geef rekenschap aan de belangen van de algemene gezondheid voor jezelf, je dierbaren en je omgeving!Cindy EyckmansKlachtencommissieKlantendienst - Actieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melleklachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

J. C.

Naar: FLUVIUS

12/10/2020

Beste,Hierbij nog eens de betreffende foto’s

FLUVIUS

Naar: J. C.

12/10/2020

Dag JeremyDeze foto's had ik al, als bijlage bij deze klacht van Test-Aankoop.Maar het gaat over de bijlage waarover mevr.Jacobs schrijft in de klacht à Fluvius' Ik heb in een bijlage een foto erbij gezet van de standen hoe deze nu staan 'Ik kan geen bijlage terugvinden in klacht ref.1000139939.Als je mij deze nog kan bezorgen, dan kan ik je dossier analyseren.Fijne dag verder....maar nog meer: houd het veilig, in alle rust en geef rekenschap aan de belangen van de algemene gezondheid voor jezelf, je dierbaren en je omgeving!Cindy EyckmansKlachtencommissieKlantendienst - Actieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melleklachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

J. C.

Naar: FLUVIUS

12/10/2020

Beste,Hier de betreffende foto

FLUVIUS

Naar: J. C.

12/10/2020

TOP!! Dankuwel.Fijne dag verder....maar nog meer: houd het veilig, in alle rust en geef rekenschap aan de belangen van de algemene gezondheid voor jezelf, je dierbaren en je omgeving!Cindy EyckmansKlachtencommissieKlantendienst - Actieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melleklachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

J. C.

Naar: FLUVIUS

13/10/2020

Beste,Vandaag deze papieren toegestuurd gekregen...Hieraan zien jullie toch duidelijk dat er iets niet klopt!

J. C.

Naar: FLUVIUS

21/10/2020

Weten jullie al iets meer ondertussen want we hebben al een herinnering gekregen met een hoger bedrag

FLUVIUS

Naar: J. C.

22/10/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform