Eerder had ik reeds een klacht neergelegd bij Fluvius met nummer " 08964139" deze werd als afgehandels gemarkeerd zonder eenige vorm van communicatie.
Intussen zoveel tijd later heb ik meerdere malen telefonisch contact met fluvius gehad om het volledige dossier met betrekking tot het doorgeven van foutieve meterstanden aan Eneco door te mailen waarin alle communicatie tussen beide partijen kan gelezen worden.
Na 2 maand inbellen heb ik deze nog niet verkregen.
En heb deze zeer dringend nodig voor het dossier met Eneco af te handelen.
Bijkomend had ik vernomen dat Fluvius met een oplossing zou komen voor de foutieve meterstanden.
Imiddels ook reeds 2 maanden verder heb ik nog steeds geen reactie van verkregen, intussen zit intrum te dreigen met een deurwaarder op me af te sturen voor een probleem waarbij de fout bij Eneco en Fluvius ligt maar waarbij ik volgens hun wel 8000+€ moet betalen wegens grote fouten vanuit Eneco en Fluvius.
Fluvius dient hiervoor het nodige te doen dit dossier in orde te brengen! alle extra kosten dienen inmiddels ook door hun vergoed te worden aangezien ik al zeer lang op hun oplossing wacht