Terug

foutieve meterstanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: FLUVIUS

27/09/2024

Eerder had ik reeds een klacht neergelegd bij Fluvius met nummer " 08964139" deze werd als afgehandels gemarkeerd zonder eenige vorm van communicatie. Intussen zoveel tijd later heb ik meerdere malen telefonisch contact met fluvius gehad om het volledige dossier met betrekking tot het doorgeven van foutieve meterstanden aan Eneco door te mailen waarin alle communicatie tussen beide partijen kan gelezen worden. Na 2 maand inbellen heb ik deze nog niet verkregen. En heb deze zeer dringend nodig voor het dossier met Eneco af te handelen. Bijkomend had ik vernomen dat Fluvius met een oplossing zou komen voor de foutieve meterstanden. Imiddels ook reeds 2 maanden verder heb ik nog steeds geen reactie van verkregen, intussen zit intrum te dreigen met een deurwaarder op me af te sturen voor een probleem waarbij de fout bij Eneco en Fluvius ligt maar waarbij ik volgens hun wel 8000+€ moet betalen wegens grote fouten vanuit Eneco en Fluvius. Fluvius dient hiervoor het nodige te doen dit dossier in orde te brengen! alle extra kosten dienen inmiddels ook door hun vergoed te worden aangezien ik al zeer lang op hun oplossing wacht

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: N. M.

27/09/2024

Beste Ik heb onderstaande mail goed ontvangen. Er wordt verwezen naar een klacht. Echter stemt de referentie niet overeen met onze gekende dossiernummers. Is het mogelijk om mij een adres te bezorgen die betrekking heeft op de klacht van de heer Maesfrancx? Bedankt! Met vriendelijke groeten, Kris Vermeersch Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199 9090 Melle www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 27 september 2024 15:45 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: foutieve meterstanden ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform