Beste,
Ik bevestig dat Fluvius de rechtzetting heeft doorgevoerd in verband met je meterstanden voor elektriciteit. In bijlage de aangepaste afrekening samen met de 2 annulatiedocumenten van je vorige afrekeningen.
Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren.
Ik wens je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groet,
Tom
Polyvalent Medewerker EACH
VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling
Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be
Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor
u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.
Van: FM_externalcomplaints
Verzonden: donderdag 15 mei 2025 14:10
Aan: 'klachten@test-aankoop.be' klachten@test-aankoop.be
Onderwerp: RE: foutieve meterstanden - 541448820056766293
Beste,
We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop in verband met je afrekening.
Ik heb hierover een navraag gedaan bij Fluvius. Van zodra ik meer nieuws heb van hen breng ik je verder op de hoogte. Tot zolang blijft je afrekening geblokkeerd zodat hier geen kosten kunnen op aangerekend worden.
Alvast een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groet,
Tom
Polyvalent Medewerker EACH
VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling
Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be
Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor
u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: dinsdag 15 april 2025 16:01
Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com
Onderwerp: foutieve meterstanden