Terug

foutieve meterstanden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

M. P.

Naar: Eneco

15/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben gekend bij uw onderneming onder de referentie Klantnummer: 5451168213 Ik stel vast dat de indexen niet juist zijn op de factuur 141170963102. Hier zijn niet de meterstanden van de jaarafrekening gebruikt, maar wel een meterstand die is opgenomen bij een bezoek voor de vervanging van de aardgasmeter. Deze wijziging had niets met een digitale elektriciteitsmeter en was dus niet conform het contract dat ik met U heb afgesloten nl een jaarcontract waarbij ik een prosumententarief betaal om de overtollige energie te hergebruiken. Nu betaal ik prosumententarief EN de verbruikte elektriciteit van september 2024 tot april2025. Daarom verzoek ik u om de nodige correcties aan te brengen en mij een herziene factuur te sturen. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 11 mei 2025

Eneco

Naar: M. P.

10/06/2025

Beste, Ik bevestig dat Fluvius de rechtzetting heeft doorgevoerd in verband met je meterstanden voor elektriciteit. In bijlage de aangepaste afrekening samen met de 2 annulatiedocumenten van je vorige afrekeningen. Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik wens je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groet, Tom Polyvalent Medewerker EACH VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. Van: FM_externalcomplaints Verzonden: donderdag 15 mei 2025 14:10 Aan: 'klachten@test-aankoop.be' klachten@test-aankoop.be Onderwerp: RE: foutieve meterstanden - 541448820056766293 Beste, We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop in verband met je afrekening. Ik heb hierover een navraag gedaan bij Fluvius. Van zodra ik meer nieuws heb van hen breng ik je verder op de hoogte. Tot zolang blijft je afrekening geblokkeerd zodat hier geen kosten kunnen op aangerekend worden. Alvast een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Tom Polyvalent Medewerker EACH VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 15 april 2025 16:01 Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com Onderwerp: foutieve meterstanden ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform