Terug

Foutieve meterstand op factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: ELEGANT

11/09/2023

De meterstand op de factuur klopt niet.Er is eveneens helemaal niemand de meterstand komen opnemen, noch hebben wij dit doorgegeven... Er is hiervoor geen enkele vraag van Elegant geweest.Wij beschikken sinds mei over zonnepanelen.In combinatie met onze analoge, terugdraaiende teller maakt dit dat onze meter nu onder onze 'startstand' in januari stond. De aanvraag voor een digitale meter is lopende.Op 30 juni werd de installatie gekeurd (door ACEG). In dit verslag zit een foto van de meterstand die 64331,1 kWh aantoont (jullie reeds bezorgd via mail op 27/08). Dit in groot contrast met de 66053 kWh die op jullie factuur staat (???).Graag deze meterstand corrigeren en de factuur herberekenen.Aangezien wij meer stroom leveren dan afnemen, zouden wij ons volledig voorschot moeten terugkrijgen.Ik heb Elegant via mail gecontacteerd op 27/08, 02/09 en 08/09. Ik heb eveneens proberen bellen maar blijf in de wacht staan. Er is tot op heden geen enkel antwoord van Elegant geweest.Ik heb eveneens klacht ingediend bij de Federale Ombudsdienst. Graag zo snel mogelijk de correctie van de meterstand in jullie systemen, de correctie van de factuur en de uitbetaling van het bedrag in mijn voordeel.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform