Terug

Foutieve meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: PIDPA

03/09/2020

Beste na 3 jaar komt Pidpa er achter dat wij verkeerde meter gebruiken. In bijlage vind u de foto's die duidelijk maken dat deze fout echter niet bij ons ligt maar bij Pidpa zelf. Buurman noteerde idem verkeerde meter (wij die van hem en hij die van ons).Buurman is bejaarde man alleen en moest naar zijn zeggen hoge facturen betalen en niet wetende dat hij de onze noteerde en vice versa. Moet het 3 jaar moeten duren alvorens Pida er achter komt dat ze zelf de meters hebben gewisseld wat nu resulteerd in een achterstand bij te betalen zonder pardon van meer dan 700 €. Buurman had eerder aan de bel moeten trekken om dit te mlden van zijn hoge facturen en indien wij hadden geweten dat wij veel water verbruiken hadden wij het zeker wat zuiniger aan gedaan maar dachten nu van wat we maandelijks verbruiken het financieel makkelijk aan konden maar krijgen nu ineens een serieuze rekening voorgeschoteld dat in principe niet onze fout was van deze meterwisseling maar door Pidpa zelf zij hadden ook kunnen opmerken dat meterstand van bejaarde buurman wat aan de hoge kant was en een belletje had moeten rinkelen en er iets niet klopte maar moesten hier 3 jaar laten overgaan.Ik vind dit totaal niet kunnen en inderdaad je betaald wat je verbruikt maar hadden wij geweten wat onze daadwerkelijk verbruik had geweest hadden wij daar zeker op bespaard en het zeker niet zo ver laten komen.Het plan bij de meters duid wel degelijk op de meter die wij doorgegeven hebben en op onze facturen staat ook die meternummer vermeld. Graag zou ik graag hebben dat Pidpa de verantwoordelijk op zich neemt en tegemoet komt in de afrekening afgelopen 3 jaar daar het deels hun schuld is en niet opgemerkt hebben.

Berichten (1)

PIDPA

Naar: K. D.

30/09/2020

Geachte heer, mevrouwPidpa bezorgde de heer De Verney op 17.09.2020 onderstaande reactie:Oorspronkelijke tekst De privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa: www.pidpa.berivacyDe privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa: www.pidpa.berivacy-------------------------------------------------------------Disclaimer: zie s:www.pidpa.be/email-disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform