Klacht
S. P.
Naar: bpost
Beste ik bestelde een zwaar pakket online (ik ben slecht te been). De firma kiest BPost voor de levering. Ik krijg nu een bericht dat het pakket niet bij mij thuis wordt geleerd maar in een afhaalpunt. Dat is niet zo gevraagd en het staat ook niet zo in mijn profiel. Men kan mij niet helpen…
Berichten (26)
bpost
Naar: S. P.
REF 1-49972187338Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-MYG4Y3X]
S. P.
Naar: bpost
Dank voor uw bericht! Ik ben een uur bezig geweest om een contactadres te vinden op de BPost website. Dat wordt afgeblokt.telefonisch contact t dan maar… wachtrij…Jullie zijn niet bereikbaar voor klachten!
bpost
Naar: S. P.
REF 1-49972187338Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-MYG4Y3X]
S. P.
Naar: bpost
Dank voor uw bericht! Ik ben een uur bezig geweest om een contactadres te vinden op de BPost website. Dat wordt afgeblokt.telefonisch contact t dan maar… wachtrij…Jullie zijn niet bereikbaar voor klachten!
S. P.
Naar: bpost
Als bijlage het bewijs van de levering. Ik krijg zo'n groot voorwerp niet naar mijn woning gesleept. Daarom bestel ik het ook online, ik heb immers geen auto. Dit is altijd al goed verlopen. Zou het aub mogelijk zijn om de zending op te halen en opnieuw te leveren (op mijn thuisadres: Keizerstraat 19 - 2000 Antwerpen). Hartelijk dank!
bpost
Naar: S. P.
Geachte klant,Onderzoek wees uit dat het hier niet om een foutieve levering gaat maar dat de afzender ervoor geopteerd heeft dit pak rechtstreeks te laten afleveren in het postkantoor zonder aanbieding ten huize.We kunnen helaas geen nieuwe aanbieding regelen.Het pak mag echter gerust door een 3de persoon afgehaald worden in het postkantoor.Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-MYK11JC]
S. P.
Naar: bpost
Als bijlage het bewijs van de levering. Ik krijg zo'n groot voorwerp niet naar mijn woning gesleept. Daarom bestel ik het ook online, ik heb immers geen auto. Dit is altijd al goed verlopen. Zou het aub mogelijk zijn om de zending op te halen en opnieuw te leveren (op mijn thuisadres: Keizerstraat 19 - 2000 Antwerpen). Hartelijk dank!
S. P.
Naar: bpost
Dank voor uw reactie. Het is niet juist dat ik 'geopteerd' heb voor een levering in een afhaalpunt. Het afhaalpunt staat in mijn voorkeuren aangemerkt als alternatieve optie wanneer ik niet thuis zou zijn. Als u verder onderzoek uitvoert dan kan u wellicht vaststellen dat B-Post bij mij meerdere pakjes per week aflevert die ik online bestel. Als wat u schrijft juist zou zijn, dan zouden al deze pakjes worden afgeleverd in een afhaalpunt - quod non.Het punt is dat u gewoon rechtstreeks naar een afhaalpunt rijdt zonder de bestelling bij mij thuis aan te bieden.Ik heb met het bedrijf waar ik de bestelling heb aangekocht immers een leverdatum afgesproken en een levering aan huis. De service die u aan dat bedrijf levert is dus niet correct en uw reactie aan mij dat 'een 3e persoon het gerust mag afhalen' vind ik ook niet meteen fijn. Eigenlijk is dit het equivalent van 'los het zelf maar op'.
bpost
Naar: S. P.
Geachte klant,Volgens onze gegevens heeft Coolblue voor dit pak wel degelijk geopteerd voor een levering in een afhaalpunt.Nu, ik heb uw bezorgdheden hieromtrent overgemaakt aan het management van Antwerpen Centrum Mail met de vraag het pak te laten ophalen bij het afhaalpunt en het alsnog te leveren op uw thuisadres.De bijkomende optie om een 3de persoon een pak te laten afhalen is niet bedoeld om "het zelf te moeten oplossen" maar is enkel een extra mogelijkheid die geboden wordt om alsnog op een flexibele manier de klant te bedienen.Met vriendelijke groeten,Philippe[THREAD ID:1-MYKHH60]
bpost
Naar: S. P.
Geachte klant,Onderzoek wees uit dat het hier niet om een foutieve levering gaat maar dat de afzender ervoor geopteerd heeft dit pak rechtstreeks te laten afleveren in het postkantoor zonder aanbieding ten huize.We kunnen helaas geen nieuwe aanbieding regelen.Het pak mag echter gerust door een 3de persoon afgehaald worden in het postkantoor.Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-MYK11JC]
S. P.
Naar: bpost
Dank voor uw reactie maar dit klopt echt niet. Coolblue heeft met mij enkel een levering afgesproken op het adres dat ik opgeef. Er is niets besproken over een afhaalpunt. De afhaalpunten zijn een modaliteit van B-Post. Ondertussen heeft Coolblue het pak al retour gemeld.
S. P.
Naar: bpost
Dank voor uw reactie. Het is niet juist dat ik 'geopteerd' heb voor een levering in een afhaalpunt. Het afhaalpunt staat in mijn voorkeuren aangemerkt als alternatieve optie wanneer ik niet thuis zou zijn. Als u verder onderzoek uitvoert dan kan u wellicht vaststellen dat B-Post bij mij meerdere pakjes per week aflevert die ik online bestel. Als wat u schrijft juist zou zijn, dan zouden al deze pakjes worden afgeleverd in een afhaalpunt - quod non.Het punt is dat u gewoon rechtstreeks naar een afhaalpunt rijdt zonder de bestelling bij mij thuis aan te bieden.Ik heb met het bedrijf waar ik de bestelling heb aangekocht immers een leverdatum afgesproken en een levering aan huis. De service die u aan dat bedrijf levert is dus niet correct en uw reactie aan mij dat 'een 3e persoon het gerust mag afhalen' vind ik ook niet meteen fijn. Eigenlijk is dit het equivalent van 'los het zelf maar op'.
bpost
Naar: S. P.
Geachte klant,Volgens onze gegevens heeft Coolblue voor dit pak wel degelijk geopteerd voor een levering in een afhaalpunt.Nu, ik heb uw bezorgdheden hieromtrent overgemaakt aan het management van Antwerpen Centrum Mail met de vraag het pak te laten ophalen bij het afhaalpunt en het alsnog te leveren op uw thuisadres.De bijkomende optie om een 3de persoon een pak te laten afhalen is niet bedoeld om "het zelf te moeten oplossen" maar is enkel een extra mogelijkheid die geboden wordt om alsnog op een flexibele manier de klant te bedienen.Met vriendelijke groeten,Philippe[THREAD ID:1-MYKHH60]
S. P.
Naar: bpost
Dank voor uw reactie maar dit klopt echt niet. Coolblue heeft met mij enkel een levering afgesproken op het adres dat ik opgeef. Er is niets besproken over een afhaalpunt. De afhaalpunten zijn een modaliteit van B-Post. Ondertussen heeft Coolblue het pak al retour gemeld.
bpost
Naar: S. P.
Geachte klant,Het pakket werd door onze postman afgehaald in het postpunt en zal morgen bij u thuis geleverd worden.Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-MYRTHUT]
bpost
Naar: S. P.
Geachte klant,Het pakket werd door onze postman afgehaald in het postpunt en zal morgen bij u thuis geleverd worden.Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-MYRTHUT]
bpost
Naar: S. P.
Beste klant,Uw pakket werd vandaag reeds 2 x vruchteloos bij u aangeboden en staat momenteel terug in het mailkantoor.Kan u mij meedelen wanneer u aanwezig bent zodat we een nieuwe uitreiking kunnen regelen? Kan u mij tevens een telefonnr bezorgen waarop u bereikbaar bent?Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert----------- Origineel bericht ---------------Van: 01 VIP_ request - YSEBAEPVerzonden: 09/08/2023 08:54:16Aan: klachtenbox@test-aankoop.beOnderwerp: RE Klacht - Foutieve levering - (CPTBE01850740-77)Geachte klant,Het pakket werd door onze postman afgehaald in het postpunt en zal morgen bij u thuis geleverd worden.Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende codeniet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-MZ55LFP]
S. P.
Naar: bpost
Oei dat is vreemd ik ben namelijk al de hele dag thuis en er heeft niemand aangebeld. Maandag zou prima zijn. Hartelijk dank.
bpost
Naar: S. P.
Beste klant,Uw pakket werd vandaag reeds 2 x vruchteloos bij u aangeboden en staat momenteel terug in het mailkantoor.Kan u mij meedelen wanneer u aanwezig bent zodat we een nieuwe uitreiking kunnen regelen? Kan u mij tevens een telefonnr bezorgen waarop u bereikbaar bent?Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert----------- Origineel bericht ---------------Van: 01 VIP_ request - YSEBAEPVerzonden: 09/08/2023 08:54:16Aan: klachtenbox@test-aankoop.beOnderwerp: RE Klacht - Foutieve levering - (CPTBE01850740-77)Geachte klant,Het pakket werd door onze postman afgehaald in het postpunt en zal morgen bij u thuis geleverd worden.Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende codeniet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-MZ55LFP]
S. P.
Naar: bpost
Oei dat is vreemd ik ben namelijk al de hele dag thuis en er heeft niemand aangebeld. Maandag zou prima zijn. Hartelijk dank.
S. P.
Naar: bpost
Beste, het gebouw waar ik woon beschikt over een vrij geavanceerd deurbelsysteem. Elk (al dan niet vruchteloos) gebruik van de deurbel wordt geregistreerd (met foto). Er heeft niemand bij mij aangebeld op de dag waarop u beweert dat BPost maar liefst 2x op één dag ‘vruchteloos’ zou hebben aangebeld. Ik wil u toch nog graag even laten weten dat die informatie niet juist is en dat dit objectief kan worden aangetoond.
S. P.
Naar: bpost
Beste, het gebouw waar ik woon beschikt over een vrij geavanceerd deurbelsysteem. Elk (al dan niet vruchteloos) gebruik van de deurbel wordt geregistreerd (met foto). Er heeft niemand bij mij aangebeld op de dag waarop u beweert dat BPost maar liefst 2x op één dag ‘vruchteloos’ zou hebben aangebeld. Ik wil u toch nog graag even laten weten dat die informatie niet juist is en dat dit objectief kan worden aangetoond.
S. P.
Naar: bpost
Beste, wanneer wordt dit pakket geleverd aub? Dit sleept nu al heel lang aan…
S. P.
Naar: bpost
Beste, wanneer wordt dit pakket geleverd aub? Dit sleept nu al heel lang aan…
bpost
Naar: S. P.
Geachte mw Pauwels,Het kantoor laat mij weten dat de teamleader vandaag zelf persoonlijk het pak zal komen uitreiken.het kantoor trachtte u de voorbije week vergeefs te bereiken op 0477/201155.Groeten,Philippe----------- Origineel bericht --------------- ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-N1XO8DT]
bpost
Naar: S. P.
Geachte mw Pauwels,Het kantoor laat mij weten dat de teamleader vandaag zelf persoonlijk het pak zal komen uitreiken.het kantoor trachtte u de voorbije week vergeefs te bereiken op 0477/201155.Groeten,Philippe----------- Origineel bericht --------------- ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-N1XO8DT]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten