Terug

Foutieve levering zetel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. A.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

22/03/2021

Beste,Op 31/01/2021 bestelde ik bij Overstock Home een zetel.Tijdens deze aankoop werd er mij gezegd dat de zetel uiterst op 17 februari 2021 zal worden geleverd. Wat dus ook het geval was. Echter bij het uitpakken van de zetel bleek dat er een fout stuk geleverd was. De zetel bestaat uit drie delen en één van de delen werd in een andere stof en kleur geleverd. Ik heb dan ook meteen telefonisch contact op genomen en er werd mij geadviseerd om online een dossier aan te maken bij de dienst na verkoop. Ik heb een online dossier aangemaakt met de vermelding dat er dus een stuk verkeerd geleverd is geweest. Vervolgens kreeg ik na enige tijd een antwoord dat ik een nieuwe datum kon kiezen voor de levering van het juiste stuk. Echter was de eerst mogelijke datum van levering 14 juni. Ik heb dan ook meteen teruggestuurd dat ik hier niet bijzonder gelukkig mee was en dat ik een andere oplossing wenste. De zetel had er namelijk al moeten zijn. Twee ongeduldige weken ( en vele telefoontjes naar Overstock ) later kreeg ik eindelijk antwoord. Namelijk Dit betreft een item dat specifiek en uitsluitend op bestelling gemaakt wordt. Hier is dus nooit een voorraad van noch bij ons noch bij de fabrikant. Verder stond er niets in het antwoord.. Momenteel ben ik noodgedwongen, ( aangezien we met meerdere personen samen wonen ) om mensen op stoelen of op de vloer te laten zitten. Het antwoord van Overstock is me dus ook in het verkeerde keelgat geschoten, aangezien het geen oplossing of zelfs geen voorstel bevat en de zetel er eigenlijk al meer als een maand geleden had moeten zijn. Sterker nog momenteel is er een actie op zetels en kan ik dezelfde zetel kopen voor ruim 200 euro minder.. Het lijkt me dus sterk dat er dan geen voorraad aanwezig is of dat de leveringstermijn minimum 4 maanden bedraagt.De nummer die bij de klantendienst staat is overigens geen klantendienst nummer, maar de nummer van de verkoopsadviseurs. Hier krijg ik steeds de uitleg dat ze me niet kunnen verder helpen en dat ze enkel de status van mijn dossier kunnen bekijken. Ik weet dus momenteel nog steeds van niets en hoop spoedig op een oplossing.Met vriendelijke groet,Adriaenssens Yorre

Berichten (4)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: Y. A.

02/04/2021

Beste Yorre,We hebben je reeds in je online dossier een oplossing gestuurd .Zoals reeds meegedeeld in het online dossier , is dit een artikel dat we niet op voorraad hebben en enkel en alleen op bestelling gemaakt wordt. Dit verklaart dan ook de langere levertermijn hiervan.Mogen wij je verzoeken ons antwoord in je online dossier te raadplegen aub ?Bedankt,ChristineCustomer Care

Y. A.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

02/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

Juntoo (Overstock Home)

Naar: Y. A.

06/04/2021

Beste klant,Wij hebben u via uw online dossier meerdere opties aangeboden, waaruit u moet kiezen .Gelieve dan ook uw keuze over te maken via uw dossier aub .Met vriendelijke groeten,Customer CareOverstock Garden/Overstock Home/ExteriooT+32 (0)50 32 82 00A Legeweg 157D, 8020 Oostkamp

Y. A.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

06/04/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform