Beste,Op 31/01/2021 bestelde ik bij Overstock Home een zetel.Tijdens deze aankoop werd er mij gezegd dat de zetel uiterst op 17 februari 2021 zal worden geleverd. Wat dus ook het geval was. Echter bij het uitpakken van de zetel bleek dat er een fout stuk geleverd was. De zetel bestaat uit drie delen en één van de delen werd in een andere stof en kleur geleverd. Ik heb dan ook meteen telefonisch contact op genomen en er werd mij geadviseerd om online een dossier aan te maken bij de dienst na verkoop. Ik heb een online dossier aangemaakt met de vermelding dat er dus een stuk verkeerd geleverd is geweest. Vervolgens kreeg ik na enige tijd een antwoord dat ik een nieuwe datum kon kiezen voor de levering van het juiste stuk. Echter was de eerst mogelijke datum van levering 14 juni. Ik heb dan ook meteen teruggestuurd dat ik hier niet bijzonder gelukkig mee was en dat ik een andere oplossing wenste. De zetel had er namelijk al moeten zijn. Twee ongeduldige weken ( en vele telefoontjes naar Overstock ) later kreeg ik eindelijk antwoord. Namelijk Dit betreft een item dat specifiek en uitsluitend op bestelling gemaakt wordt. Hier is dus nooit een voorraad van noch bij ons noch bij de fabrikant. Verder stond er niets in het antwoord.. Momenteel ben ik noodgedwongen, ( aangezien we met meerdere personen samen wonen ) om mensen op stoelen of op de vloer te laten zitten. Het antwoord van Overstock is me dus ook in het verkeerde keelgat geschoten, aangezien het geen oplossing of zelfs geen voorstel bevat en de zetel er eigenlijk al meer als een maand geleden had moeten zijn. Sterker nog momenteel is er een actie op zetels en kan ik dezelfde zetel kopen voor ruim 200 euro minder.. Het lijkt me dus sterk dat er dan geen voorraad aanwezig is of dat de leveringstermijn minimum 4 maanden bedraagt.De nummer die bij de klantendienst staat is overigens geen klantendienst nummer, maar de nummer van de verkoopsadviseurs. Hier krijg ik steeds de uitleg dat ze me niet kunnen verder helpen en dat ze enkel de status van mijn dossier kunnen bekijken. Ik weet dus momenteel nog steeds van niets en hoop spoedig op een oplossing.Met vriendelijke groet,Adriaenssens Yorre