Beste, ik deed een bestelling bij Carrefour voor thuislevering (nr. 16997985). Deze werd geleverd op 5 september, namiddag. Helaas ontbrak een groot deel van onze bestelling en waren er ook zaken foutief geleverd die wij niet hadden besteld. Wij hebben dit onmiddellijk gemeld aan de klantendienst en op vraag van hen geantwoord op een e-mail van hen om meer info (kasticket met aanduidingen, foto's verkeerd geleverde zakken). Intussen is het geld van de gehele bestelling van onze rekening, maar hebben wij nog steeds niks gehoord van Carrefour klantendienst. Wij hebben wel tot 3 keer toe gebeld naar de klantendienst waarbij de laatste keer werd gemeld dat het dossier nog 'open' stond en helemaal niet was doorgestuurd naar Drive (de thuisleveringsdienst die de klacht moet bekijken). Zij krijgen normaal 48 u om op de klacht te antwoorden. Die zijn nu verstreken. Aangezien het nu 8 dagen geleden is dat de levering is in de mist gegaan én wij wel ons geld kwijt zijn vroegen wij om de klacht met voorrang op te volgen maar dat kan blijkbaar niet bij Carrefour. Er is mij terugbetaling én een compensatie voor het ongemak beloofd maar ik weet niet wat ik nog moet geloven.Bedankt om onze klacht te bekijken.