Terug

foutieve levering bij keuken blad op maat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

P. V.

Naar: Brico Belgium

27/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 4/6/2025 kocht ik een Werkblad Eiken Naturel in uw online winkel en betaalde ik 518,03. Ik haalde het pakket op 12/07/2025 in de winkel en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van een keuken blad van 2650MM , een keuken blad van 2095MM. We namen onmiddellijk contact op met u diensten en stuurde nog diezelfde dag 01/08/2025 en 06/08/2025 de gevraagde foto's alsook de gevraagde afmetingen. We hadden meermaals telefonisch contact en telkens opnieuw worden we gevraagd te wachten tot tegenbericht van de onderleverancier van Brico. Opnieuw kregen we vandaag die boodschap. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk terug te betalen. De termijn van 30 dagen na de datum van de bestelling is al lang voorbij. Momenteel liggen de werken stil sinds foute levering. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Louis Van Linden Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform