Beste, Op datum 21/12/2022 kocht ik een pand voor mijn eenmanszaak Metabolic Hulshout. Er werden bij overname, een overnameformulier opgesteld voor nutsvoorzieningen bij ENGIE. Bij jaarafrekeningen 02/02/2024 staan foutieve (te lage) overnamemeterstanden. Hierdoor is mijn jaarafrekening veel en veel te hoog berekend. (10900 euro) deze kan ik niet betalen. Mits heel wat telefoongesprekken en klachten heb ik nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Daarnaast betaal ik een heel ruim voorschot, dus volgens berekeningen zou ik heel wat moeten terug trekken in plaats van betalen.Mits alle klachten krijg ik nu nog steeds heel wat aanmaningen, ingebrekestellingen en een te hoog maandelijks voorschot met boetes.Ik wens ASAP een rechtzetting van mijn jaarberekening en blok op de aanmaningen en ingebrekestelling van der foutieve jaarafrekening. Wat heb ik ondernomen: - 7/02/2024 bericht met telefoongesprek, hiervoor is een contact aangemaakt bij ENGIE, maar dit blijf onveranderd in verwerking. Bij dit contact zijn de juiste overnamecontracten toegevoegd.- Heel wat telefoongesprekken, met telkens het antwoord dat de dienst er weinig kan aan doen. Dat het in orde komt. - 06/03/2024 en 04/04/2024 klachten waarin ze niet de overnamemeterstand natrekken, maar wel de meterstand bij jaarafrekening. (beide zijn natuurlijk verworpen) - 16/04/2024 en 07/05/2024 mails naar invorderingen@engie.be verstuurd, met daarin de juiste overnamecontracten en de foutieve berekening. (geen reactie, al zeiden ze me na 1-3 werkdagen reactie te geven)- 23/04/2024 klacht ingediend bij de ombudsdienst energie (geen reactie)Door al deze acties krijg ik enorm veel stress. Hopelijk kunnen jullie mij ene geschikte een snelle oplossing bieden.