Beste,Deze jaarafrekening is abnormaal hoog alsook de toekomstige voorschotten doordat u onjuiste data hanteert.Wij hebben zonnepanelen met terugdraaiende meter. Voor periode 20/3/2020-01/03/2021 stuurde Fluvius u onze echte meterstanden van 01/03/2021 op. Op uw jaarafrekening rekent u ons voor de periode 01/01/2021-01/03/2021 een verbruik aan gebaseerd op geschatte meterstanden en dit voor zowel electriciteit als gas. Vervolgens vermeldt u foutieve gegevens onder de meterstanden: voor electriciteit als begindatum 01/01/2021 ipv 19/3/2020, als beginstand 998006 ipv 997164. Hetzelfde doet u voor gas: onder de meterstanden als begindatum 01/01/2021 ipv 19/3/2020, beginstand 17590 ipv 17008. Ondernomen acties:Op 17/3/2021 hebben wij: a) 3x telefonisch contact genomen met Eneco, telkens iemand anders die niet begreep wat het probleem was. b) Tussendoor 2x telefonisch contact gehad met Fluvius die bevestigde dat alle meterstanden tijdig aan Eneco waren doorgestuurd alsook dat ze bij aanvang 2021 een communicatie hadden gedaan aan o.a. Eneco dat men ingeval van echte meterstanden, de geschatte meterstanden niet in rekening mochten brengen. c) Op Eneco's website het formulier voor rectificatie ingevuld waarop staat dat intussentijd de faktuur niet hoeft betaald te worden. Ook aangevinkt dat iemand van Eneco ons moest contacteren.Op 18/3/2021 ontvingen we van Eneco formulier tevredenheid klantendienst. We hebben dit onmiddellijk ingestuurd en vermeld dat we zeer ontevreden zijn. Het vakje waar men kan aanduiden dat we wensten dat iemand van Eneco contact met ons zou opnemen, hebben we ook aangevinkt.En sindsdien is het stil. Geen enkele reactie van Eneco. Wij verwachten van Eneco een rectificatie van deze jaarafrekening.