Terug

Foutieve jaarafrekening ivm meterstanden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Luminus

06/06/2023

Beste ik ontving mijn jaarafrekening van Luminus met een bedrag van 950 EURO te betalen. Ik woon in deze nieuwbouw sinds vijf jaar en heb zonnepanelen en een terugdraaiende teller. Elk jaar heb ik ongeveer een nulverbruik. Luminus zegt me nu dat ik tussen eind mei 2022 en september 2022 meer dan 900 kwh verbruikt zou hebben terwijl dit onmogelijk is (zomermaanden met veel zon en terugdraaiende teller). Luminus zegt me dat ik de meterstand van vorig jaa moet bezorgen via een foto van de meterstand (wat ik niet heb natuurlijk). Ik had ook een vast contract. meterstand mei 2022= 994757 (door fluvius bevestigd)meterstand september 2022= 993825Dit is onmogelijk qua verbruik.Kan ik geholpen worden? Met een kleine baby in huis is dit een zeer zware factuur om te betalen.

Berichten (1)

M. V.

Naar: Luminus

27/06/2023

Ik wacht reeds +- een maand op een antwoord. Gelieve dit dringend te herbekijken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform