Terug

Foutieve installatie van koelkast

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. W.

Naar: VANDEN BORRE

28/09/2023

Begin augustus werd koelkast geleverd en geplaatst. Sinds een paar dagen merk ik echter dat de deur slecht sluit, er condens ontstaat in de koelkast, en na controle zag ik dat de koelkast duidelijk achteruit gezakt is in de keukenkast. Een bevestigingslatje bovenaan is ook zichtbaar gebarsten. De installatie van de koelkast in de kast is dus duidelijk niet goed gebeurd. Ik belde dus vandaag naar de klantendienst om dit te melden, en daar kreeg ik te horen dat ik zou moeten betalen om iemand langs te laten komen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt … Het is heel duidelijk een fout in de installatie door de installateurs, hier is geen twijfel over. Dat probleem is nu pas aan het licht gekomen, niet onmiddellijk na de installatie, dus ik kan het ook nu pas melden. Als een toestel defect is binnen de garantie, of als er een installatie of herstelling niet correct gebeurd is, dan is het toch logisch dat het de verantwoordelijkheid is van de verkoper om dit op te lossen. Ik wil daar echt niet voor betalen, ik ben echt ontzettend kwaad over zo’n klantonvriendelijke behandeling. Dat is nu de 2de keer dat we een probleem hebben met de dienst na verkoop. Vorige keer werd er een droogkast zogezegd hersteld, maar moest er een 2de expert langskomen om het werk van de eerste opnieuw te doen. Nu dit. De afgelopen jaren heb ik verschillende aankopen gedaan van huishoud toestellen bij Vanden Borre. Ik verwacht dan ook echt een betere behandeling, en niet zo’n bot gedrag van de klantendienst.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: R. W.

10/10/2023

Beste,Wij hebben uw mail goed ontvangen en danken je hiervoor.Wij hebben reeds het nodige gedaan om een bezoek in te plannen voor controle van de installatie en hebben je hiervoor telefonisch trachten te bereiken, helaas zonder succes.Kan je ons terug contacteren op het nummer 02/334.00.00 (optie 2 voor de leveringsdienst) voor bestelbon 213328985 en op deze manier dan een afspraak regelen met één van onze installateurs?Alvast bedankt en een fijne dag verder,Consumentendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform