Begin augustus werd koelkast geleverd en geplaatst. Sinds een paar dagen merk ik echter dat de deur slecht sluit, er condens ontstaat in de koelkast, en na controle zag ik dat de koelkast duidelijk achteruit gezakt is in de keukenkast. Een bevestigingslatje bovenaan is ook zichtbaar gebarsten. De installatie van de koelkast in de kast is dus duidelijk niet goed gebeurd. Ik belde dus vandaag naar de klantendienst om dit te melden, en daar kreeg ik te horen dat ik zou moeten betalen om iemand langs te laten komen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt … Het is heel duidelijk een fout in de installatie door de installateurs, hier is geen twijfel over. Dat probleem is nu pas aan het licht gekomen, niet onmiddellijk na de installatie, dus ik kan het ook nu pas melden. Als een toestel defect is binnen de garantie, of als er een installatie of herstelling niet correct gebeurd is, dan is het toch logisch dat het de verantwoordelijkheid is van de verkoper om dit op te lossen. Ik wil daar echt niet voor betalen, ik ben echt ontzettend kwaad over zo’n klantonvriendelijke behandeling. Dat is nu de 2de keer dat we een probleem hebben met de dienst na verkoop. Vorige keer werd er een droogkast zogezegd hersteld, maar moest er een 2de expert langskomen om het werk van de eerste opnieuw te doen. Nu dit. De afgelopen jaren heb ik verschillende aankopen gedaan van huishoud toestellen bij Vanden Borre. Ik verwacht dan ook echt een betere behandeling, en niet zo’n bot gedrag van de klantendienst.