BesteOp 21 januari gaven we onze verhuis door bij Proximus voor een installatie op 21 februari. De technicus kwam die dag langs en gaf aan dat de installatie niet kan voltooid worden doordat er nog geen kabels waren getrokken. De nieuwe datum van aansluiting wordt hierdoor plots 4 maart. Dit betekent bijgevolg een rekening die blijft lopen voor ons vorige adres voor tv en internet waartoe we dus geen toegang meer hebben. De technicus beloofde ons onbeperkte data ter compensatie om op die manier toch te overbruggen. Bij mijn partner is dit geïnstalleerd, bij mezelf niet.Gezien mijn partner ging werken die dagen, hadden we contact opgenomen met de klantendienst. In eerste instantie gaven ze aan dat dit slechts op een nummer kon toegepast worden. Gezien de situatie, de vraag gesteld of dit op mijn nummer kon gebeuren in plaats van op die van mijn partner. De contactpersoon gaf aan alsnog voor mijn nummer onbeperkt data te hebben aangevraagd. Het zou binnen de 24u geactiveerd moeten worden. Ondertussen is mijn data op en kan ik enkel vlot blijven surfen als ik data bij koop. Dit doe ik, maar gaat nog steeds erg traag. Meer dan 24u later neem ik opnieuw contact op, waarbij er wederom aangegeven werd de data te activeren. Het zou vermoedelijk vertraging zijn opgelopen door het weekend, maar maandag in de loop van de middag zou dit in orde moeten zijn. Ik krijg 1 GB “sorry data”, die er uiteraard doorvliegt op deze manier. Jammer genoeg, dinsdag nog steeds geen effect. Opnieuw neem ik contact met de klantendienst. Wederom dezelfde boodschap: de data is aangevraagd. Om 17u zou dit opgeladen worden. Helaas. Na 17u nog steeds niet. Deze keer neem ik telefonisch contact op. Ik krijg te horen dat dit niet mogelijk is om te activeren op een tweede nummer. De drie (!) voorgaande collega’s hebben foutieve informatie verschaft. Hoezo kan het gebeuren dat ik tot driemaal toe foutieve informatie krijg? Dat er tot drie keer een valse belofte wordt gemaakt? Dat ze meerdere malen mij aan het lijntje houden? Wij betalen nog steeds voor een aansluiting waar we niets mee zijn. Een compensatie zou volgens de eerste twee contactpersonen sowieso volgen. Is dit ook een leugen? We zijn absoluut niet te spreken over deze service. We zijn jaren klant en staan met verstomming geslagen. Wat een vreselijke klantenservice! Alle respect naar de jongeman die ik vandaag aan de lijn had. Chapeau hoe deze erg vriendelijk en geduldig bleef, ondanks mijn frustraties en uitlatingen. We vinden het absurd hoe DRIE personen zomaar misleidende info kunnen bezorgen.