Terug

Foutieve informatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. R.

Naar: Action

20/09/2023

BesteIk heb me onlangs Online bij jullie een draadloze luchtcompressor aangeschaft voor € 29,95 + € 5,99 verzendingskosten.Uit jullie omschrijving blijkt dat deze luchtcompressor ‘ Eenvoudig op te laden met USB-kabel’ is.Niets is minder waar, de compressor kan niet via een USB-kabel opgeladen worden. Dit betekent de hij dient opgeladen te worden met een AC To DC ADAPTOR 12v/5a.Deze onontbeerlijke lader heeft me € 30 gekost. Dis in totaal kost me de ‘draadloze’ luchtcompressor geen € 29,59 maar € 65,91.Ik verwacht van jullie binnen de kortste keren een oplossing/financiële inspanning.NB: het product retourneren heeft geen zin meer want ondertussen heb ik me die adapter moeten aanschaffen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform