Terug

foutieve informatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE

04/11/2020

Beste,In oktober 2018 hebben we uw Adviseur dhr. Swiggers op bezoek gehad. Hij heeft ons toen overtuigd om een waterontharder + drinkwatersysteem aan te schaffen. ( € 1875,5 )En raadde ook aan om een platinumcontract erbij te nemen. ( € 41,75 per 3 maanden) Dit hebben we dan allemaal gedaan. Volgens Dhr. Swiggers zou bij een verhuis alles kosteloos worden verplaatst en terug geïnstalleerd. Ook zouden we 2 jaarlijks een onderhoud krijgen voor het waterontharder en jaarlijks een filtervervanging voor het drinkwatersysteem. Dit heeft hij ook zo op ons contract gezet.Vanaf de verhuis zijn er enkel maar problemen gekomen. Ondanks we reeds vele mails verstuurde kregen we nooit reactie. Tot een paar weken terug, als we een filter moesten betalen waar we niet mee akkoord gaan. Omdat dit anders met ons was afgesproken bij de overeenkomst.op 28/06 krijgen we een factuur van € 531,27 voor de verhuis van ons toestel. We zoeken contact met jullie en voegen de bewijsstukken toe waarin staat dat alles kosteloos ging gebeuren. Het ging bekeken worden, maar nooit reactie op geweest.op 13/09/2019 zit er een brief van de deurwaarder in de brievenbus dat we €1901.40 moeten betalen. We bellen met de deurwaarder en daar zeggen ze ons dat jullie systeem niet altijd correct is en dat wij onze afbetaling gewoon verder konden spreiden. We hadden afgesproken dat we na het betalen van het voorschot ( 375.5 cash , want jullie toestel werkte niet ), maandelijks 125 gingen afbetalen. Dit is ondertussen afbetaald.Als we dan iemand aan de lijn of via mail treffen, krijgen we steeds hetzelfde te horen : we zijn van systeem veranderd, op welk rekeningnummer storten jullie want we hebben er meerdere, ...

Berichten (7)

KINETICO BELGIUM - AQUACARE

Naar: M. M.

13/11/2020

Goede middag,In bijlage mail ik jullie de bestelbon en het contract van de waterontharder.Het is een contract voor het omschreven materiaal de'Premier compact'Zoals jullie kunnen lezen staat duidelijk in het contract wat het omvat.1 onderhoud met zoutlevering om de 2 jaar. (met de omschrijving wat een onderhoud inhoudt)Ook verbinden wij er ons toe alle materialen die niet aan de vereiste normen voldoen, kosteloos te vervangen.De jaarlijkse filtervervanging van het drinkwatersysteem, dat jullie 'gratis' ontvangen hebben, zit niet in het contract.Ook de verhuis van de waterontharder, zit hier niet in.Uit ervaring weten wij, dat onze adviseur, Gunther Swiggers, steeds alles correct uitlegt en onze klanten zeer tevreden zijn over hem.Heel spijtig dat u de telefoon niet opneemt als hij u belt en u hem ook niet terug belt. Nochtans spreekt hij steeds een boodschap in.Het is jullie aangewezen deze 'onterechte' klacht van de website te halen.Met vriendelijke groeten Meilleures salutations Best regardsHellings HildeCustomer DevelopmentKinetico Belgium nv Industrieweg Daelemveld 1026 B-3540 Herk-de-StadT +32 (0)13 550225 www.kinetico.beP Please consider the environment before printing this email.

M. M.

Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE

16/11/2020

Beste,Wij hebben idd een voicemail bericht van Dhr. Swiggers ontvangen. Op het moment dat hij ons probeerde te bereiken waren wij aan het werk. De dag nadien hebben we het bericht gehoord. Ik moet zeggen dat ik enorm schrok van de aanvallende en agressieve stijl van communicatie. Dit soort communicatie associeer ik niet met een groot bedrijf zoals Aquacare. En dit is net ook ons punt .... De communicatie binnen jullie bedrijf loopt vaker mis. We hebben meermaals op verschillende manieren contact gezocht met jullie en onze mails werden zelden beantwoord. En als ze beantwoord werden,was het telkens door iemand anders en zou het verder nagekeken worden. Wij hebben wel een email van kort na de verkoop waarin staat dat de verhuis KOSTELOOS zal gebeuren.Wat de drnkwaterfilter betreft, deze hebben we trouwens netjes betaald na plaatsing vorige maand, staat er op ons contract aangekruist dat deze jaarlijks vervangen wordt. En inderdaad in het onderhoudscontract staan andere dingen. Dat is ook hetgeen we willen aantonen, dat er sprake is van dubieuze communicatie.En het mondeling contact dat we met Dhr. Swiggers hebben gehad, is zijn woord tegen dan van ons. Dat beseffen we maar al te goed.Dus voor ons is deze ' klacht 'niet onterecht.Mvg

KINETICO BELGIUM - AQUACARE

Naar: M. M.

17/11/2020

Goede morgen,U mag mij de e-mail bezorgen waarop staat dat een verhuis gratis is.Maar u begrijpt toch ook dat een gezin meerdere keren kan verhuizen.? Als wij die verhuis telkens gratis moeten doen??Dat mijn collega misschien heftig heeft gereageerd komt omdat u zijn naam 'onterecht , publiekelijk' zwart maakt. Nogmaals mijn collega, Gunther is steeds zeer correct en zal onze klanten zeker geen blaaskes wijsmaken .Ik wacht af,Met vriendelijke groeten Meilleures salutations Best regardsHellings HildeCustomer DevelopmentKinetico Belgium nv Industrieweg Daelemveld 1026 B-3540 Herk-de-StadT +32 (0)13 550225 www.kinetico.beP Please consider the environment before printing this email.

M. M.

Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE

17/11/2020

BesteIk bezorg u ten laatste donderdag de desbetreffende documenten. Momenteel zijn we aan het werk.Alvast bedankt voor de reactie.Mvg

KINETICO BELGIUM - AQUACARE

Naar: M. M.

13/12/2020

Hallo,Hier hebben wij al verschillende malen voor gemaild.Kan u dit schrijven nader toelichten aub?Met vriendelijke groeten Meilleures salutations Best regardsKinetico Belgium nv Industrieweg Daelemveld 1026 B-3540 Herk-de-StadT +32 (0)13 550225 www.kinetico.beP Please consider the environment before printing this email.

M. M.

Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE

14/12/2020

Ik weet niet over welke mails u het heeft en wie dit bericht stuurt. Ik heb 10 dagen geleden op een laatste mail van jullie geantwoord. ( tav Hilde ) Nadien is er geen mailverkeer geweest.Ik had onderstaande gemaild : 2 dec. 2020 15:12 (12 dagen geleden) aan HildeIk heb uw mail ontvangen.Om eerlijk te zijn heb ik geen zin meer in dit welles nietes spelletje.Ik vind het al straf dat er iemand nog op de hoogte is van dit dossier aangezien we door verschillende mensen zijn benaderd. En telkens was er een ander antwoord en werden we doorverwezen. Nooit hebben wij een duidelijk antwoord gekregen. En dat is wat wij zo frustrerend vinden aan jullie communicatie. Deze is niet duidelijk naar de consument toe. Ook vinden wij de bestelbon niet transparant. Als er ergens iets aangevinkt staat, dan lijkt dat dat inbegrepen is.En de mondelinge communicatie die heeft plaatsgevonden, hetzij persoonlijk, hetzij telefonisch, is woord tegen woord ... en daar heeft de klant het altijd bij het kortste eind.En na Gunther zijn eerste voicemail waren we niet geneigd om nog een gesprek aan te gaan. Het is ook zo dat onbekende nummers in onze gsm worden geblokkeerd en wij krijgen daar geen melding van.Hoewel wij niet akkoord gaan, gaan we het hier bij laten.

KINETICO BELGIUM - AQUACARE

Naar: M. M.

15/12/2020

Hallo,Blijkbaar wordt deze mail dan automatisch verstuurd.Met vriendelijke groeten Meilleures salutations Best regardsHellings HildeCustomer DevelopmentKinetico Belgium nv Industrieweg Daelemveld 1026 B-3540 Herk-de-StadT +32 (0)13 550225 www.kinetico.beP Please consider the environment before printing this email.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform