Beste,In oktober 2018 hebben we uw Adviseur dhr. Swiggers op bezoek gehad. Hij heeft ons toen overtuigd om een waterontharder + drinkwatersysteem aan te schaffen. ( € 1875,5 )En raadde ook aan om een platinumcontract erbij te nemen. ( € 41,75 per 3 maanden) Dit hebben we dan allemaal gedaan. Volgens Dhr. Swiggers zou bij een verhuis alles kosteloos worden verplaatst en terug geïnstalleerd. Ook zouden we 2 jaarlijks een onderhoud krijgen voor het waterontharder en jaarlijks een filtervervanging voor het drinkwatersysteem. Dit heeft hij ook zo op ons contract gezet.Vanaf de verhuis zijn er enkel maar problemen gekomen. Ondanks we reeds vele mails verstuurde kregen we nooit reactie. Tot een paar weken terug, als we een filter moesten betalen waar we niet mee akkoord gaan. Omdat dit anders met ons was afgesproken bij de overeenkomst.op 28/06 krijgen we een factuur van € 531,27 voor de verhuis van ons toestel. We zoeken contact met jullie en voegen de bewijsstukken toe waarin staat dat alles kosteloos ging gebeuren. Het ging bekeken worden, maar nooit reactie op geweest.op 13/09/2019 zit er een brief van de deurwaarder in de brievenbus dat we €1901.40 moeten betalen. We bellen met de deurwaarder en daar zeggen ze ons dat jullie systeem niet altijd correct is en dat wij onze afbetaling gewoon verder konden spreiden. We hadden afgesproken dat we na het betalen van het voorschot ( 375.5 cash , want jullie toestel werkte niet ), maandelijks 125 gingen afbetalen. Dit is ondertussen afbetaald.Als we dan iemand aan de lijn of via mail treffen, krijgen we steeds hetzelfde te horen : we zijn van systeem veranderd, op welk rekeningnummer storten jullie want we hebben er meerdere, ...