Terug

foutieve informatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Besparenkan.be

12/10/2020

Beste, onlangs werd ik door besparenkan.be gecontacteerd ivm mijn energiecontract. Ik ben al jaren klant bij Engie, op naam van mijn VOF, het contract bleek 300 euro goedkoper te zijn bij Elegant. Ik heb aan de telefoon expliciet gevraagd of het toch zeker mogelijk was dat mijn contract opnieuw op de VOF kon staan. Dat kon en dat moest ik dan rechtstreeks met Elegant regelen. Blijkt nu dat dit helemaal niet kan. Ik krijg bij Elegant ook niet iemand te pakken die me verder kan helpen. Inmiddels heeft Engie me laten weten dat ons contract per 3/11 zal stoppen. Ik ben foutief geïnformeerd door besparenkan.be, bij Elegant lijk ik niet terecht te kunnen, dus ik zit nu zelf met de prutsen. Enig advies waar ik terecht kan? Desnoods draai ik de overstap terug, maar ik heb geen idee of dit zomaar kan. Vriendelijke groetenNele

Berichten (1)

Besparenkan.be

Naar: N. D.

13/10/2020

Beste mevrouw De Ridder,Spijtig te vernemen dat uw contact met onze medewerker niet zo is verlopenzoals uw gewenst zou hebben.Helaas is het voor ons niet mogelijk om zakelijke contracten te regelen. Omdeze reden hebben wijhet contract bij Elegant voor u geannuleerd en blijft u onverminderd zonderover te stappen en zonder kostenklant bij Engie.Verder zullen wij deze klacht intern opnemen met onze medewerker.Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,Met vriendelijke groet,Patrick StevensKlantenservice BesparenkanTel: 016 980 117Email: info@besparenkan.beOp ma 12 okt. 2020 om 12:21 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform