Terug

Foutieve informatie, zonder bagage naar Amerika

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. R.

Naar: Lastminute.com

26/03/2024

Via Booking.com boekte ik 3 vliegtickets en hotel naar Chicago via een rechtstreekste vlucht van Luftansa. Hier werd duidelijk vermeld dat bagage na afronden van de reservatie bijgeboekt kan worden. Na het afronden van de betaling (die in termijnen loopt, omdat er een limiet op de betaalkaart van 5k staat) blijkt dat er geen bagage kan bijgeboekt worden en dat we in plaats van Economy in Economy Light zullen vliegen. Dit is hoegenaamd niet wat de bedoeling kan zijn. Ik nam contact op met de helpdesk, daar deze vlot ter hulp schoot, zag ik een positief einde tegemoet. Echter kreeg ik later de mail dat het niet mogelijk is bagage bij te boeken. Volgens de data van Lastminute.com vliegen we in Economy, dus zou bagage bijboeken zelf niet moeten. Ik ben zeer verontwaardigd. Toen ik vroeg hoe het kwam dat ik zonder mijn weten plots via dit platform handelde werd de chat prompt beeïndigd. Een bevestiging van het hotel kreeg ik tot op heden ook nog niet, via booking zelf vind je niets terug. Uiteraard laat de site verstaan dat ik pas verder kan als de totale som betaald wordt. Ik wantrouw elke gang van zaken en hoop : 1 - meer duidelijkheid te krijgen. 2- te krijgen waarvoor ik betaal! Vlucht met ruimbagage, passagiersstoelen naast elkaar, hotel+bevestiging.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform