Terug

Foutieve informatie en minder kwalitatieve producten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: X²O

24/04/2018

Op 28.10.2017 zijn ik en mijn partner een nieuwe badkamer met gaan kopen bij X2O. Na een rondleiding in de winkel hadden we al enkele mooie dingen gezien. We kwamen terecht bij verkoper Niels Van De Weyer. Deze duidde ons op het feit dat we die dag de laatste kans hadden op 40% korting. Bleek dat een dag later nog steeds korting aangeboden werd in de winkel. We hadden enkele specifieke eisen voor onze nieuwe badkamer zoals: een massief houten meubel, een groot en stevig bad, een kwalitatief toilet,... We kozen het duurste bad uit het gamma, waarvan Niels zei dat het 6mm dikke acryl was. We kochten ook een duurder meubel uit het gamma, omdat dit massief eik was. Ondertussen zijn we halfweg de verbouwingen en hebben we al heel wat tegenslagen gehad:- Het meubel bestaat volledig uit groene MDF en is dus geen massief eik. - Het bad blijkt 2.5mm acryl te zijn en dus geen 6mm. - Het toilet spoelt niet door omdat hij geen zwanenhals heeft maar een hoek van 90°.- De afwerkingsringen voor onder de opzetkommen is te groot en past dus niet. - De spiegel is vlak afgewerkt achteraan waardoor we in de tegels moeten slijpen voor de elektrische bedrading.- Het douchescherm wordt bevestigd op twee punten in plaats van met een aluminium lat. We zijn nog niet aan het kraanwerk begonnen dus weten niet of hier ook nog problemen schuilen.Door deze problemen hebben we noodgedwongen een ander bad, wc en douchescherm moeten kopen.

Berichten (4)

X²O

Naar: L. S.

25/04/2018

Beste klant,We bedanken u voor de bestelling die u destijds bij ons plaatste en excuseren ons voor de ontstane ongemakken.We wensen producten te leveren van grondige kwaliteit. Uw boodschap wordt doorgestuurd naar de desbetreffende verantwoordelijke die zo snel mogelijk verdere actie zal ondernemen.Met vriendelijke groet,X2O Team

L. S.

Naar: X²O

25/04/2018

Geachte,Alvast bedankt voor de snelle reactie.MvgLaurens Schelstraete

X²O

Naar: L. S.

26/04/2018

DATA NOT AVAILABLE

L. S.

Naar: X²O

30/04/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform