Terug

Foutieve informatie bij aankoop goederen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: bol.com

13/12/2023

Bol.com5 artikelen besteld met select, alle 5 zouden vandaag geleverd worden.Nu blijkt dat ze pas morgen komen. Bol.com zegt dan dat ze me de leveringskosten gaan terugbetalen, maar daar ik select heb, heb ik geen leveringskosten. Maar zou toch graag een compensatie krijgen. Want ik kocht deze artikelen bij hun omdat ze er vandaag nog zouden zijn. Al geprobeerd via bol.com zelf, maar ze willen niks doen. Blijkbaar normaal voor de tijd van het jaar. Ik vind dit valse reclame.

Berichten (3)

bol.com

Naar: W. D.

13/12/2023

Beste Wannes,Bedankt voor je bericht. Spijtig om te vernemen dat de levering van je bestelling is vertraagd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om je bestelling op de verwachte leverdatum te bezorgen. Zoals bij de i vermeld op de website bij de slogan 'Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis', kan het voorkomen dat een zending vertraging oploopt. In verband met de top drukte bij de bezorgdiensten deze tijd, kan dit helaas gebeuren. We begrijpen dat dit vervelend is. Nogmaals excuses.Met vriendelijke groet,Chantal van bol

W. D.

Naar: bol.com

13/12/2023

BesteIk snap niet dat ik dan een bericht krijg dat mijn verzendkosten worden terugbetaald, terwijl ik er geen betaald heb omdat ik via select een abonnement heb. Ik vind dat ik dan toch ook recht heb op compensatie.

bol.com

Naar: W. D.

14/12/2023

Goedemorgen Wannes,Bedankt voor de reactie. Er is je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie.Met vriendelijke groet,Sheriva van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform