Beste,Afgelopen vrijdag wou ik kijken bij telenet wat er mogelijk was om een goedkoper abonnement te hebben. Ik zag in de app dat ik 90.24€ per maand zou betalen terwijl ik werkelijk 95.67€ betaal (Wigo home). Ik belde dus en stelde de vraag hoe het kwam dat ik 2 verschillende bedragen kon zien. Ik kreeg een uitleg waar ik totaal niet aan uit kon van extra dingen die ik zou hebben, dus ik leg uit dat ik niks extra heb en dus wil weten waarom er een verschil op dat bedrag zit, dat ik wou kijken of ik goedkoper kon gaan maar dat op deze manier niet correct kan kijken. De dame aan de lijn vraagt of ik de vaste lijn gebruik want anders kon ze me een pakket aanraden televisie + internet... ik zeg: nee die gebruiken we bijna niet, wat zijn mijn opties? Ja je kan ofwel het easy pakket nemen, onbeperkt internet tegen 100mbps aan 64€ of de all-in onbeperkt tegen 300mbps aan 74€. ik vraag nog wat meer info en zeg dan tegen de dame. ik zou graag iets hebben wat zeker heeft wat ik nu heb. ik zie dat ik 750GB heb. Ze zegt: ja de easy is onbeperkt. ik vraag en aan dezelfde downloadsnelheid? ja aan dezelfde.. ja dan zet me maar over. Ja het kan wel zijn dat u 3€ extra aangerekend krijgt want u heeft 2 boosters. nee hoor ik heb geen 2 boosters! jawel u heeft ene in de living en ene nog ergens anders. hele discussie want ik snap niet wat ze bedoeld. ik heb een digicoder en 1 set powerline. ja volgens haar zijn dat dus 2 boosters. 1 krijg je gratis en de andere betaal je. ja maar de powerline kreeg ik toch 1 set gratis.. ja u heeft ene aan de modem en ene ergens anders, ja maar de ene werkt toch niet zonder de andere? nuja.. ik dacht laat het maar en ik zie wel wat het geeft.. ik kon niet aan hare uitleg uit.. dus ik had het easypakket... even later krijg ik de overschakeling en mail ervan en zie ik dat dit niet onbeperkt is maar maar 150GB.. ow ik wou toch zeker 750GB? dan log ik in en zie ik dat ik 300mbps had en nu maar 100mbps. Ik bel dus terug naar telenet en zeg dat ze mij fout over gezet hebben. De dame aan de lijn biedt haar excuses aan en belooft me gedurende 12 maanden een korting van 13€. uiteindelijk lukt het haar niet om mij over te zetten omdat de overzetting zo recent was. Kan je morgen even terug bellen? ik zeg dat dat oke is en vraag of de collega wat ik morgen aan de lijn krijg weet heeft van de korting. Ze bevestigd me er een melding van gemaakt te hebben. Op zaterdag bel ik dus terug en ik doe mijn uitleg. De dame probeert me over te zetten maar het lukt nog steeds niet.. ik vraag haar achter de korting. Er staat geen melding van, en 13€ gedurende 12 maanden? dat is maar een rare korting! maar ik kijk wat ik kan doen.. uiteindelijk lukt het nog steeds niet en ze zegt dat ze een melding gaat maken dat ze dat op maandag persoonlijk in orde gaat maken. Maandagavond nog steeds niet in orde dus ik stuur via whatsapp een bericht dat ik nog steeds op het easypakket sta. De collega kijkt het na en laat me weten dat het overgemaakt is naar een andere dienst om in orde te maken. Vanmorgen (ik werk van thuis uit) wil ik beginnen te werken en het internet gaat zooooo traag... dus ik bel opnieuw en vraag wanneer het eindelijk in orde gaat zijn... ja ze kunnen niet meer als afwachten tot de achterliggende dienst het in orde gaat maken...en als ik spreek over de korting krijg ik totaal geen feedback er op. Dus om een lang verhaal kort te maken, om foute info te verschaffen, kortingen te beloven die ze blijkbaar niet waarmaken, en je over te zetten naar een fout pakket is zo gemakkelijk, maar om je dan naar een correct pakket over te zetten dat lukt niet? ik moet dus nu maar enkele dagen verlof nemen omdat ik niet deftig kan werken? Ondertussen zijn we dus dag 5 op het foute pakket.. Ik wist niet dat overzetten naar een pakket zo moeilijk was en ben nu ten einde raad wat ik nog moet doen om naar het juiste pakket overgezet te worden EN de beloofde korting te krijgen. Vriendelijke groeten