Beste,
Ik heb reeds een klacht bij Airbnb ingestuurd maar wordt afgewezen omwille van naar hun mening onvoldoende bewijs. Ik ben het hiermee niet akkoord.
Onze klacht hebben we als volg geformuleerd:
Beste,
Op de website stond dat het huisje op wandelafstand van restaurants en winkels lag, voor ons een beslissende factor in onze keuze voor dit huisje.
Bij aankomst merkten we echter dat dat zo'n 12 kilometer was.
We hebben dan ook dagelijks heel wat tijd gespendeerd aan het heen - en terugrijden naar het dorpje (bakker, restaurant, terrasje, ...).
We vragen ons af of jullie in een financiële compensatie kunnen voorzien voor deze 'miscommunicatie' op de site.
Een tegemoetkoming in deze toch wel hoge prijs voor die ligging zou mooi zijn.
Alvast bedankt om dit (met de eigenaar) te bekijken...
Bij de klacht hebben we een screenshot van de beschrijving van destijds bijgevoegd maar dit aanvaarden ze niet. Voorts heb ik geen ander mogelijk bewijs. En daarbij Airbnb zou dit toch in hun systemen moeten kunnen terugvinden.
Kan u ons hiermee ondersteunen?
Caroline