Terug

Foutieve info en weigering terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: bpost

06/05/2024

Beste,Afgelopen vrijdag kocht ik 40 europese postzegels aan, nadat ik de info ontvangen had 1 zegel per envelop nodig te hebben (14x14cm). Na nazicht vanochtend blijken er maar liefst 3 zegels nodig te zijn! Dit komt op 7,98 euro per kaart. In deze tijden is dit absurd duur en voor mezelf onbetaalbaar, vandaar dat ik naar het postkantoor ging met al mijn ongebruikte zegels en rekening. Ze weigerden terugbetaling. Alsook telefonisch bij de klantendienst kreeg ik hetzelfde antwoord (de dag zal zou nog gaan, maar nu niet meer). Mijn aankoop gebeurde vrijdag 13 min voor sluitingstijd nota bene. Ik zie zelf het probleem niet, de zegels zijn ongebruikt en ik heb deze aangekocht op basis van verkeerde informatie. Dit is al het zoveelste voorval met bpost en dit was de druppel. Graag zou ik dan ook mijn 106,40 euro terugkrijgen.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Glenn Van Laer

Berichten (1)

bpost

Naar: G. V.

07/05/2024

1-54593742158Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd.In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klara C.BpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-P2VPA1Z]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform