Terug

Foutieve/incorrecte levering pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. K.

Naar: ZALANDO

02/11/2023

Beste, Op 20/09 plaatste ik een bestelling via Zalando ter waarde van 942,35€.Op 27/09 zou het pakket geleverd worden en was ik thuis. Ik heb noch de bel, noch iets van geklop gehoord rond het vermeende tijdstip waarop de poging tot levering gedaan zou zijn (11u12). Ook vond ik het briefje in de bus dat me de mogelijkheid gaf om het pakket op te gaan halen in mijn naburig postkantoor.Dit pakket was niet beschikbaar, waardoor ik geduldig heb gewacht. Tot ik op 18/10 een eerste aanmaning tot betaling ontving. Dit terwijl het pakket niet in mijn bezit was, niet op het postkantoor aanwezig was en dus ook niet in ontvangst werd genomen.Om 18/10 heb ik gelijk mailcontact gezocht met jullie dienst die me vertelde dat er een onderzoek gedaan zou worden om te achterhalen waar mijn pakket was.Op 23/10 ontving ik het antwoord dat het pakket door een dame die met een BMW aan het rijden was in ontvangst werd genomen. Dit terwijl een pakket thuis geleverd moet worden, zoals aangegeven staat. Ook ben ikzelf niet in het bezit van een BMW, noch lijkt het me logisch dat er een pakket in ontvangst wordt genomen in een auto.Na 10 mails te sturen tussen de periode van 23/10-01/11 alsook 9 keer telefonisch contact op te nemen met jullie diensten, werd er me meegedeeld dat ik dit pakket moest betalen, want de externe dienst deelde mee dat dit wel in ontvangst werd genomen.Ik heb meermaals bewijsstukken gevraagd inzake de identiteit van de dame in de BMW en de locatie waar het pakket werd afgeleverd. Waarop men me zegt dat het pakket wel bij mij is afgeleverd en wel door mij in ontvangst genomen is. Dit terwijl ik de documenten heb aangeleverd en duidelijk heb gemaakt dat ik het pakket niet heb. Het verhaal blijft veranderen en een sluitend antwoord krijg ik niet.Gezien ik reeds op verschillende manieren heb proberen duidelijk maken dat ik niets heb ontvangen, alsook graag de bewijsstukken wil ontvangen die jullie als bedrijf moeten aanleveren indien er een klacht/betwisting is, vraag ik jullie om de factuur kwijt te schelden.Graag ontvang ik bevestiging van mijn klacht en verzoek, alsook de bewijsstukken van de persoon die mijn pakket al dan niet in ontvangst heeft genomen.Dank bij voorbaat.

Berichten (1)

L. K.

Naar: ZALANDO

26/11/2023

Beste,Tot op heden heb ik geen oplossing mogen ontvangen.Graag ontvang ik respons inzake bovenstaande kwestie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform