Terug

Foutieve factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Proximus

15/03/2024

Na 3 maand klant te zijn en een hele hoop problemen later. Maakte ik de overstap naar een andere provider echter kreeg ik nog een factuur voor een periode waar ik geen klant meer was. Ik kreeg te horen dat ik deze nog volledig zou moeten betalen. Echter de klantendienst wist mij te zeggen dat er maar een bedrag van €11,01 open stond ipv €72,29. Ik belde al 2 maal om een correcte factuur te krijgen, maar Proximus weigert een correcte factuur op te sturen en wilt dat de foutieve factuur betaald wordt. Dit is de bedrijfspolitiek volgens de klantendienst. Ik weiger een foutieve factuur, dit is erkend door de klantendienst van Proximus, te betalen. Ik maakte de overstap via de smartswitch optie via Astel.

Berichten (2)

Proximus

Naar: B. B.

19/03/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-15-14.17.02.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006882060] Ref. [THREAD_ID:1921006882060]

Proximus

Naar: B. B.

19/03/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-15-14.17.02.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006882104] Ref. [THREAD_ID:1921006882104]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform