Terug

Foutieve factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

C. K.

Naar: S&S

20/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Onlangs kwam u langs voor een ontstopping bij ons. De factuur werd als volgt opgebouwd (zie bijlage): - 60€ verplaatsing - 995€ diagnostiek - 285€ leegpompen vermoedelijk Ik vind dit een zeer hoog bedrag. Ik begrijp dat jullie een urgentiedienst zijn, maar dit is toch wel zeer flink doorgerekend. De diagnostiek hoefde trouwens niet eens te gebeuren, aangezien het probleem duidelijk was, nl. de dompelpomp is stuk gegaan (werd ook zo gemeld door mn vader aan de technicus, dit hadden we deze ochtend om 6u zelf al vastgesteld). Enkel de put moest worden leeg getrokken. Dit is ook het enige die werd uitgevoerd. Jullie beweren via mail dat jullie ook een ontstopping hebben uitgevoerd van leidingen, maar dit is echter niet correct volgens mijn schoonvader die ter plaatse was. Enkel de put werd leeggemaakt. Er dienden geen afvoerleidingen ontstopt te worden. De inhoud van de put werd trouwens gewoon in de riolering geloosd?!? Ik vind het niet fijn dat een technicus oudere mensen dure technieken/kosten aanrekent, terwijl dit niet eens nodig was. Mijn schoonvader heeft zelf nog alle deksels geopend en getoond waar het probleem zich situeerde. Graag hoop ik op jullie goedheid en correctheid om de diagnostiek volledig terug te betalen. Een klassieke uitruiming kost 250€ (incl. verplaatsing) door onze habituele firma (die nu jammergenoeg in verlof is), ik wil gerust het dubbele betalen owv de hoogdringendheid. Maar €1.340 (excl. BTW) is echt teveel voor deze klus. Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig te willen corrigeren? Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

S&S

Naar: C. K.

25/09/2024

Beste klant U heeft ons ten eerste als spoedgeval gecontacteerd om uw probleem op te lossen. We zijn dan binnen de 48u langsgekomen en uw probleem helemaal opgelost. Ook het feit dat dit binnen de 48u gedaan werd, is dit een spoeddienst en dus duurder dans normale loodgieters die dagen/weken geen tijd hebben in hun agenda. Daarnaast, waren uw leidingen compleet verstopt. Niet enkel een stukje van de leidingen maar compleet. Deze moeilijkheidsgraad kost ook dan duurder. We hebben nadien uw septische put geledigd en uw complete kanalisatie gereinigd. Bovendien werd er de hoge drukmachine (HP voor verstopping en curage) gebruikt om uw probleem te kunnen oplossen, dit zijn dan wel extra kosten. U betaalde dus als volgt : - 60€ transportkosten - 995€ voor het gebruik van de hoge drukmachine voor ontstopping en curage van de hele leidingen - 285€ leegmaken septische put Alvast bedankt Mvg SNS Le 20 sept. 2024 à 09:45, klachten@test-aankoop.be a écrit: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

C. K.

Naar: S&S

25/09/2024

Beste, Mijn schoonvawer was ter plaatse en er werden geen leidingen ontstopt. Enkel de septische put werd geleegd. Spijtig dat u hierover geen correcte informatie verspreid en dit blijft beweren. Hopend op een tegemoetkoming van deze extreem hoge kost. Mvg Cedric Kemel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform