Terug

Foutieve factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

M. D.

Naar: Engie

19/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 2 209 707 287. Ik heb op 06/03/2025 de jaarafrekening gekregen voor een bedrag van 952,86 EUR. Factuurnummer 708 332 390 157. Ik betwist deze factuur omdat geen rekening gehouden werd met mijn klacht van 31/01/2025. Jullie reageerden aanvankelijk op mijn vraag. Eerst via een mail op 31/01/2025 dat jullie de klacht goed ontvangen hadden en vervolgens op 03/02/2025 dat mijn vraag doorgestuurd werd naar de tweede lijn (referentienummers 009386195252 en 009386196262). Tot op heden staat mijn vraag op jullie website nog steeds op de status "in verwerking". Gisteren stuurde ik via jullie website trouwens nog een bericht. Kort samengevat hebben jullie een tussenperiode gefactureerd, van 30/01/2025 tot 19/02/2025. Dit aan een hoger tarief, zowel voor elektriciteit als voor aardgas. Deze fout is ontstaan omdat jullie mijn klacht van 30/01/2025 niet behandeld hebben. Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk tegen 23/03/2025 te willen corrigeren? Want op die datum gaat via domiciliëring het bedrag van mijn rekening af. Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

Engie

Naar: M. D.

24/03/2025

Beste mevrouw, Beste heer, Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie. Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze website www.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken. Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Met vriendelijke groeten Chère Madame, Cher Monsieur, Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche. Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d’information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre site www.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate. Nous vous informons qu’il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Cordialement, Complaints Handling Team Bu Benelux boulevard Simón Bolívar 36 1000 Brussels Belgium www.engie.be P Please consider the environment before printing this document De: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.be Envoyé: mercredi 19 mars 2025 16:46 À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.com Objet: Foutieve factuur Foutieve factuur ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ENGIE Mail Disclaimer: s:www.engie.com/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform