Terug

foutieve factuur Mega

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

D. L.

Naar: Mega

24/02/2025

Betreft: Betwisting van factuurnummer 1250300533 van 15/2/25 Geachte mevrouw/heer, Op 15/2 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van €621.21. Dat moet echter een vergissing zijn: Ik heb wijziging van het tarief aangevraagd op 18/11/2024, met ingang op 1/11/24. Nu ontvang ik nog steeds een factuur met hetzelfde bedrag als voor het vorige tarief, terwijl de tariefwijziging naar Smart Flex al geldig is vanaf 1/11/24. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 621.21, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

Mega

Naar: D. L.

26/02/2025

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Lombin, We hebben uw klacht met referentie @@REF_ID@bdeb570a1241092f5f@REF_ID@@ goed ontvangen. Ik merk op dat het in dit geval over een voorschotfactuur gaat. Dit wordt niet automatisch aangepast bij een tariefwijziging, waardoor dit inderdaad niet veranderd is na de toepassing van uw nieuwe tarief. Een berekening op basis van uw verbruik geeft aan dat 180 euro per maand (of 540 euro per 3 maanden) zou moeten volstaan. Kan u aangeven of u akkoord gaat met deze aanpassing? Alvast bedankt! Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Tim Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [KY354W-PJDR5]

Mega

Naar: D. L.

11/03/2025

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Lombin, Deze mail ter opvolging van uw klacht met referentie @@REF_ID@bdeb570a1241092f5f@REF_ID@@ via Test-aankoop. Hieronder vindt u ons antwoord terug: Ik merk op dat het in dit geval over een voorschotfactuur gaat. Dit wordt niet automatisch aangepast bij een tariefwijziging, waardoor dit inderdaad niet veranderd is na de toepassing van uw nieuwe tarief. Een berekening op basis van uw verbruik geeft aan dat 180 euro per maand (of 540 euro per 3 maanden) zou moeten volstaan. Kan u aangeven of u akkoord gaat met deze aanpassing? Kan u laten weten of u dat goed ontvangen heeft en of al uw vragen beantwoord zijn? U zal ook via Test-aankoop een mail hierover ontvangen (of zou deze reeds ontvangen hebben). Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Tim Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [KY354W-PJDR5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform