Terug

Foutieve facturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Engie

19/06/2023

Beste,Engie heeft bij het berekenen van slotfactuur een fout gemaakt door de bereking te maken met een verkeerde periode. Sinds september 2022 ben ik al aan het bellen en mailen om dit op te lossen. Steeds wordt er gezegd dat dit wordt doorgegeven aan de zogenaamde back office welke mij zouden contacteren. Nooit heb ik van hen iets gehoord. Nu sturen zij weer een afrekening van al de openstaande foute facturen welke zij geblokkeerd hadden tot ze een oplossing hadden. Na nogmaals telefonisch contact weer dezelfde uitleg, Back office..... Ik ben ondertussen overgestapt naar een andere leverancier maar dit probleem wordt bij Engie simpelweg niet opgelost.Ten einde raad probeer ik misschien via deze weg een oplossing te vinden. U kan mij steeds via mail dennisvanderwange@gmail of telefoon 0478/25.06.99 bereiken voor meer info.Mvg,Van der Wangen Dennis

Berichten (2)

Engie

Naar: D. V.

21/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

D. V.

Naar: Engie

18/07/2023

Beste,Wederom kan ik hiermee niet akkoord gaan. Voor de 26e maart, 8e april en 10e mei is er weinig aangepast en zijn de bedragen die openstaand nog steeds niet correct. Ondertussen zijn we bijna een jaar verder en is dit nog steeds niet opgelost!!! Het is dan volgens mij ook bijna onmogelijk om dit correct qua verbruik te herberekenen. Bij de overstap naar Luminus zijn al mijn meterstanden doorgegeven, dus ik stel voor dat jullie dij hen ten rade gaan om het juiste verbruik op te vragen en een volledige herberekening te doen. De dag na de overstap naar Luminus kreeg ik plots wel van jullie telefoon en toen konden jullie met de vraag waarom ik was overgestapt. De reden van de overstap lijkt me ondertussen wel duidelijk. Graag zou ik nu eindelijk een juiste afrekening krijgen zonder dat ik dit steeds moet protesteren wegen fouten die bij jullie gemaakt zijn en steeds opnieuw gemaakt worden!!!Van der Wangen Dennis


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform