Beste, Ik heb al meerdere malen contact gehad met de klantendienst van Zalando om een factuur te kunnen bekomen voor de volgende bestellingen. 1100306185672811003061970877 Ik werd na enkele mails doorverwezen naar de partners Massimo Dutti en Mango. Echter kreeg ik van beiden partners de reactie dat ik hiervoor toch bij Zalando moest zijn. Nadien heb ik dit meermaals teruggekoppeld naar jullie, maar nog steeds heb ik geen correcte factuur bekomen. Ik heb intussen een poging tot een correcte factuur ontvangen van jullie klantendienst, na het versturen van meerdere mails. Echter is de factuur van order 11003061970877 dan ook nog eens incorrect, aangezien ik hierop een korting heb mogen verrekenen van 20%. Dit was door het omruilen van goederen uit bestelling 11003061856728 naar een andere maat. Maar telkens krijg ik een factuur voor het volledige bedrag, wat ik nooit heb moeten betalen en dus frauduleus kan overkomen.Bij de factuur voor bestelling 11003061856728 ontvang ik ook een factuur zonder korting verrekend, alsook ontbreekt mijn BTW nummer.Ik wens nu effectief correcte facturen te ontvangen. Ik ben hiermee al bezig sinds mei 2021 en heb op heden nog steeds niemand die mij effectief verder helpt. Ofwel wordt ik doorgestuurd van de een naar de ander, ofwel krijg ik rap rap een factuur welke dan weer incorrect is.Alvast bedankt voor hopelijk een snelle reactie.