Terug

foutieve facturatiegegevens

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. W.

Naar: VANDEN BORRE

21/02/2024

Op 2 januari bestelde ik een hoofdtelefoon. Met de levering geen probleem, wel met de factuur. Deze is namelijk opgemaakt op naam en adres van mijn vader ipv op het mijne. Mijn gegevens staan nochtans als facturatie-adres en die van mijn vader als leverings-adres. Ik moet de factuur aan mijn werkgever overmaken, dus het is van belang dat deze 100% juist is. Ik heb dit onmiddellijk aan Vandenborre gemeld, maar heb tot nu toe enkel de loze belofte gekregen dat het binnen 15 werkdagen in orde zou zijn, en mijn daarop volgende mails zijn genegeerd. Bij deze eis ik een correcte factuur, en als ik deze niet tijdig kan binnenbrengen bij mijn werkgever dat Vandenborre dan instaat voor het financieel verlies dat ik hierdoor zal lijden. Ook is het aan te raden dat zij de bug in hun systeem aanpakken, zodat facturen in de toekomst effectief worden opgemaakt met de gegevens die als facturatie-adres staan opgegeven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform