Terug

Foutieve facturatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Telenet

19/02/2024

In december 2023 worden wij klant bij telenet op dat moment enkel voor 1 gsm nummer de aansluiting voor tv en internet wordt vast gelegd op 18 januari 2024 ,echter is de eerste factuur al fouttief want ipv enkel het gsm abbonement wordt mij de hele bundel aangerekend terwijl wij voor tv en internet nog bij een andere provider zaten . Ik bel en stuur via messenger en idd er is een fout gebeurt en er wordt mij een bedrag gecrediteerd waarsoor ik enkel het gsm abbonement moet betalen van rond de 19 euro want klopt.De tweede factuur klopt terug niet daar stazt 102 euro te betalen dit klopt deels maar dan krijg ik een sms 175 euro ik meld dit wederom via messenger aan telenet beweren ze nu dat ik vorige maand maar 19 euro ipv 94 euro heb betaald waarop ik zeg aja want dat bedrag is gevrediteerd .Al twee maand klant en al van dag 1 problemen .

Berichten (1)

Telenet

Naar: K. V.

20/02/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=xugx%2B53GL6fn1q4KxIwD84KJpylc_ezJOCspT9UQwZARh72ShVFblgzuEPQBCbjUYkEyWl0Y2nBpI3diEZf_f3ZfDxgxxA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform