Terug

Foutieve facturatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Engie

12/02/2024

Beste,Op 8 januari hebben wij de jaarafrekening van onze elektriciteit ontvangen. Bij nazicht blijkt deze echter niet correct. Ik heb op 12 januari hiervoor een klacht aangemaakt waarvoor ik melding heb ontvangen dat deze geëscaleerd werd naar de 2de lijn. Rond 20 januari heb ik contact gehad met de servicelijn. Deze hebben gemeld dat de klacht goed ontvangen werd en dat ik weldra iets zou vernemen. De betalingstermijn voor mijn eindafrekening is dan met een maand verlaat (25/2) Echter tot op heden heb ik verder geen reactie ontvangen. Ik heb nog getracht om opnieuw telefonisch contact op te nemen met uw diensten (vorige week) maar na een aantal minuten verbrak de lijn spontaan. Uiteraard zou ik graag voor 25/2 weten hoe mijn factuur gecorrigeerd gaat worden.Vriendelijke groetenPeggy Vervoort

Berichten (4)

Engie

Naar: J. V.

13/02/2024

Beste,Op basis van de weinig concrete informatie in onderstaande dossier kunnen wij niet achterhalen over welk adres/EAN/klantnummer de klacht gaat.Gelieve deze gegevens op te vragen bij de klager en deze aan ons te bezorgen.Pas na ontvangst van deze informatie zal er verder gevolg gegeven worden aan dit dossier.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 12 février 2024 16:14À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Foutieve facturatie - (CPTBE01969116-16)Klacht - Foutieve facturatie - (CPTBE01969116-16) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

J. V.

Naar: Engie

14/02/2024

BesteKlantnummer: 2 150 480 976EAN nummer:541448820038752931 Je vraag met referentienummer 009273746883 werd doorgestuurd naar onze tweede lijn 12/01/2024 Je vraag met referentienummer 009273753656 werd doorgestuurd naar onze tweede lijn 12/01/2024In bijlage de vergelijking tussen de factuur, de app van de zonnepanelen, de Fluvius app en de Engie app waardoor er duidelijk wordt dat we beduidend minder verbruikt hebben dan gefactureerd werd

Engie

Naar: J. V.

15/02/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 14 février 2024 18:45À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Foutieve facturatie - (CPTBE01969116-16)Klacht - Foutieve facturatie - (CPTBE01969116-16) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: J. V.

13/03/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 14 février 2024 18:45À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Foutieve facturatie - (CPTBE01969116-16)Klacht - Foutieve facturatie - (CPTBE01969116-16) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform