Terug

Foutieve Eindafrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. M.

Naar: Luminus

03/02/2024

Beste.Na paar keer Luminus om hulp hieromtrent te contacteren en opgegeven door geen oplossing hebben gekregen, probeer ik het via hier.Het begon al fout van begin met een foutieve contract. Ik heb duidelijk aan de toen Luminus verkoopster gezegd dat ik ging verhuizen, maar dat heeft ze toch niet bij het contract gedaan, ze deed als nieuw, dus heb 2 maanden dubbel factuur moeten betalen, van mijn vorig woning en van mijn nieuwe.!Dan kwam na maanden mijn eerste eindafrekening van Luminus bij mijn nieuwe woning, bijna €700. Hoe kan zoveel eindafrekening bij 2 maanden gebruik?Na veel bellen hebben ze bevestigd dat over een fout ging, dat ik een kredietnota ging ontvangen. Maar helaas, na een tijdje hebben ze dat weer gefactureerd en gezegd dat het zo moest zijn. Uit schrik van in schulden zijn en om problemen te vermijden heb ik het wel betaald met de bedoeling om daarna terug te proberen in orde te krijgen. Maar ik heb nooit meer hierover hulp gekregen, daarom opgegeven.Ik blijf wel hopen dat Luminus dit ooit nachekt en mij correct terugbetaald. Want bijna €700 eindafrekening voor 2 maanden gebruik kan niet! Daarvoor betaalde ik minder dan €100/maand en heb altijd teruggekregen. Bij deze 2 maanden bij Luminus was gestegen naar €120/maand en nog met z'n hoge afrekening!Ik wens een herziening van deze eerste eindafrekening factuur en een correcte terugbetaling van de bijna €700 dat ik teveel heb betaald!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform