Geachte mevrouw/heer,
Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 2 209 352 304
Ik heb de eind/jaarafrekening (factuur 709 532 116 911) gekregen op 02.05.2024 voor een bedrag van 135,30 EUR. Ik betwist echter deze factuur omdat de berekening van de volumes elektriciteit foutief gebeurt.
We beschikken over een terugdraaiende teller en zonnepanelen en betalen hier een prosumententarief voor.
De huidige jaarafrekening houdt rekening met een tussen meterstand, waardoor de negatieve stand van onze terugdraaiende teller verloren gaat bij de start van de tweede periode. Er wordt hierdoor dus verbruik aangerekend voor twee periodes. Die meterstanden zelf betwisten we niet want die zijn correct en zijn jullie aangeleverd door Fluvius
Mijn vrouw heeft al 3 maal contact opgenomen via chat met jullie en steeds wordt er beloofd dat iemand van de facturatiedienst haar zal contacteren. De vervaldatum is reeds een maand uitgesteld, maar nog steeds hebben we geen aanpassing voor deze factuur gekregen.
Oplossing : Correctie van de jaarafrekeningsfactuur. Die zou enkel rekening mogen houden met de beginstand op 6/04/2023 en de eindstand op 5/04/2024. Daardoor zou ons 'verbruik piek' = 0 zijn (ipv 821 KW) en 'verbruik dal' 998 KW (ipv 1036 KW).
We hebben reeds een klacht ingediend via jullie website welke de status 'In verwerking' heeft maar zonder enig gevolg : 0093252931 Klacht: Mijn jaar- of slotfactuur
Laatste update: 21/06/2024 | Referentie: silvie.roels@hotmail.com | Status: In verwerking
Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk binnen de 14 dagen te willen corrigeren?
Met vriendelijke groet,
Peter Braem
Populierenstraat 21
2860 Sint-Katelijne-Waver
0478 70 10 61
peter.braem@hotmail.com