Terug

Foutieve beschrijving baartrimmer, retour geweigerd wegens "hygiëneproduct"

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

B. S.

Naar: Cool blue

09/10/2024

Beste, Op 4 september 2024 kocht ik een Philips Series 3000 BT3239/15 baardtrimmer in uw winkel en betaalde ik er 40,99 euro voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Volgens de productbeschrijving op jullie website zou dit toestel ook bedraad moeten werken (zie bijlage voor een PDF-afdruk van de productpagina in kwestie). Maar dit is niet het geval. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 14 dagen het bedrag van 40,99 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Groet, Brecht Savelkoul

Berichten (3)

Cool blue

Naar: B. S.

10/10/2024

Hallo Brecht, Hartelijk dank voor je bericht. Het spijt me te horen dat er onjuiste informatie op onze website stond, wat heeft geleid tot een aankoop die je niet had willen doen. Ik heb inmiddels de relevante afdelingen geïnformeerd om de informatie op de website te corrigeren en te zorgen dat dergelijke fouten in de toekomst worden vermeden. Ik heb je zojuist ook voorzien van verzendlabels waarmee je het apparaat kosteloos naar ons kunt terugsturen. Uiteraard heb je ook de mogelijkheid om het apparaat persoonlijk in te leveren bij een van onze fysieke winkels. Zodra we het apparaat hebben ontvangen, zullen we het volledige aankoopbedrag aan je terugbetalen. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog verdere vragen hebben of behoefte hebben aan extra informatie, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen of een van onze winkels te bezoeken. Met vriendelijke groet, Glenn van Coolblue Backoffice Medewerker Alles voor een glimlach Coolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00 On October 9, 2024 at 11:15 :AM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

B. S.

Naar: Cool blue

17/10/2024

Beste, Ik heb de terugbetaling ontvangen, maar de foutieve informatie op de site is nog steeds niet aangepast. Groet, Brecht Savelkoul

Cool blue

Naar: B. S.

18/10/2024

Hoi Brecht, Dankjewel voor je bericht. De informatie die je hebt verstrekt, is doorgegeven aan ons team dat verantwoordelijk is voor het beheer en de updates van onze website. Zij zullen de nodige aanpassingen zo snel mogelijk doorvoeren. Het kan echter enige tijd duren voordat deze wijzigingen volledig zijn doorgevoerd en zichtbaar zijn op de website. Onze excuses voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Glenn van Coolblue Backoffice Medewerker Alles voor een glimlach Coolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00 On October 17, 2024 at 12:00 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform