Beste, Op MyFluvius staat inderdaad het werkelijke verbruik gepubliceerd. Echter heeft de netbeheerder ons het aangepaste verbruik doorgegeven. Wij hebben Fluvius gevraagd om dit ook te bevestigen naar u toe.Het verbruik werd maar n keer aangerekend. In de periode voorafgaand aan de vervanging van uw meter werd er 0 kWh verbruik aangerekend, hoewel er wel degelijk veel verbruik was.Ik geef u hieronder de indexen mee:07/02/2023:Dag: 65013Nacht: 4552715/09/2023:Dag: 65683Nacht: 48387Totaal verbruik 07/02/2023 - 15/09/2023: Dag: 670 kWhNacht: 2860 kWhDit verbruik werd overgeheveld naar uw verbruiksperiode 15/09/2023 - 02/01/2024 volgens het Energiebesluit. Daarom werden uw meterstanden van 15/09/2023 handmatigteruggedraaid door Fluvius naar 999330 dag en 997142 nacht.Meterstanden 03/01/2024:Dag: 987Nacht: 2401Verrekend op de factuur 15/09/2023 - 02/01/2024:Dag: 670 kWh + 987 kWh = 1657 kWh (1 kWh verschil door cijfers na de komma)Nacht: 2860 kWh+ 2401 kWh = 5261 kWh (2 kWh verschil door cijfers na de komma)In verband met het capaciteitstarief kan ik u meegeven dat niet uw gemiddelde maandpiek wordt weergegeven op uw afrekening. De waarde in kW die wordt vermeld onder "Verbruik" komt overeen met de gemiddelde maandpiek van de afgelopen 12 maanden, vermenigvuldigd met het aantal dagen in de verbruiksperiode. Vb. de periode 15/09/2023 - 19/10/2023 heeft een piekvermogen van 3,706 kW (407,68110).U kan zelf ook nakijken of wij het gemiddelde in rekening brengen dat door Fluvius wordt doorgegeven. U dient daarvoor naar uw MyFluvius app te gaan.U volgt de volgende stappen:Op de welkomstpagina klikt u op "netkosten".Onder overzicht meters klikt u op "Facturatiepieken".Hier vindt u alle gemiddelde maandelijkse pieken die naar de leverancier gestuurd werden voor facturatie. Heeft u nog vragen, reageer dan gerust op dit bericht. Mijn collega's en ikzelf helpen u graag verder. Met energieke groeten, Shana Om al onze contactmogelijkheden, veelgestelde vragen en uw persoonlijke klantenzone te onekken, klikhier.